• קטגוריה:כללי

סוגי מצלמות אבטחה

כשחושבים להתקין מצלמת אבטחה בדירה, בבית, במשרד, בחנות או בעסק, חשוב לדעת כי קיימים סוגים שונים של מצלמות אבטחה. לפני שרוכשים מצלמות אבטחה ומתקינים אותן, חשוב לערוך חישוב עם עצמכם מהם הצרכים שלכם ואיזו מצלמה יכולה לספק צרכים אלה. חבל להשקיע מאות ואלפי שקלים במצלמה משוכללת אך בלתי נחוצה. מצד שני חבל לחסוך על מצלמה פשוטה שלא תהיה יעילה עבורכם.

קיימות מצלמות נסתרות או גלויות, מצלמות פנימיות או חיצוניות, מצלמות צינור או מצלמות כיפה, מצלמות ממונעות או מצלמות קבועות. לכל מצלמה יתרונות וחסרונות וחשוב לדעת מהי המצלמה הטובה עבורכם.

לעיתים כדאי להתקין מצלמות אבטחה מסוגים שונים בחדרים שונים או במקומות שונים למשל מצלמות פנימיות עשויות להיות שונות ממצלמות חיצוניות. מצלמות נסתרות תהיינה בעלות תכונות שונות ממצלמות גלויות. מצלמות אינפרא יכולות להיות יעילות מאד ברוב המקרים אבל לא בהכרח בכולם.

אם אתם חושבים על התקנת מצלמות אבטחה ואינכם בטוחים מהו סוג המצלמה הטוב ביותר עבורכם, פנו אלינו ואנו נעניק לכם ייעוץ מקצועי והוגן, לצד אפשרויות רכישה והתקנה של מצלמות איכותיות במחיר משתלם.

איזה סוגי מצלמות יש?

  • מצלמות אינפרא: אלה מצלמות עם ראיית לילה וגם בעלות לדים של אינפרא אדום. כל לד משפיע רבות על איכות הצילום ותאורת המרחב שהיא מצלמת. ככל שיש יותר לדים במצלמה, כך תהיה המרחב שמצלמת יהיה מואר יותר בצילום ובאופן זה נקבל תמונה ברורה יותר.
  • מצלמות אלחוטיות: מצלמת אבטחה אלחוטית מחוברת באופן אלחוטי לחשב, לנייד או למרכז הקלטה ומאפשר התקנה בפשטות ויעילות ללא התעסקות בכבלים מרובים. איכות הצילום שלהם לרוב איכותית והן יכולות להיות גם עם אינפרא אדום וכך לצלם היטב גם בלילה. ניתן להעביר אותן בקלות ממקום למקום.
  • מצלמות כיפה: מצלמה זו משמשמת חיצונית או פנימית, הן עמידות בפני נזקים ופגיעות ומשתלבות אלגנטית בכל מקום. מצלמות כיפה פופלאריות מאוד בשימוש גם בבתים פרטיים או בעסקים.
  • מצלמות אבטחה נסתרות : מצלמות נסתרות יכולות לשמש עסקים ובתים פרטיים, יש להן יתרון שלא ניתן לראות אותן ולכן גנבים שפורצים ומחפשים את מצלמת האבטחה על מנת לשבור אותה לא רואים אותה כלל. כמו כן, מצלמות נסתרות שימושיות לגני ילדים, בתי ספר ואף עבור עובדים בחברה.
  • מצלמות ממנועות: מצלמות ממנועות מאפשרות צילום על פני שטח גדול לעומת מצלמות אבטחה אחרות וביוכלתן גם לנוע ולעקוב אחר תנועה של אדם ספציפי. אומנם מצלמות אבטחה אלו הוא יקר יותר אך הן מתקדמות ואיכותיות בהתאם.

לסיכום

יש מגוון רחב של סוגי מצלמות, חברות ועדשות, לכן לפני שממהרים להזמין מתקין מצלמות אבטחה חשוב מאוד לבדוק מה הם הצורך שלהם במצלמת אבטחה ומה שימושה. כמו כן, בחרו בחברת מיגון ואבטחה שלא רק תמכור לכם מוצרים אלא תדאג לבצע לכם התאמה מלאה של מערכת מיגון האידאלית בשבילכם.

פרויקטים נבחרים - sn-systems

הלקוחות שלנו מספרים עלינו