אין כמו העיר רחובות. רחובות עיר הפרדסים, אולי כבר היום כבר פחות שבה תוכלו למצוא גם מצלמות אבטחה מקצועיות ואיכותיות. בעידן המודרני של היום, שהדברים כל הזמן משתנים, הטכנולוגיה מתפתחת ומתקדמת ומקיפה אותנו – גם מצלמות אבטחה נהפכו למוצר מבוקש.  מחפשים מצלמות אבטחה ברחבות? כדאי שתמשיכו לקרוא.

מצלמות אבטחה ביתיות

אחת מסוגי מצלמות האבטחה שקיימות הן מצלמות אבטחה ביתיות הנועדו לשימוש ביתי. מצלמות אילו מתאימו להורים וילדים כאשר משאירים אותם עם בייביסיטר או מטפלת , הילדים נשארים לבדם בבית ואנו נמצאים בעבודה. מרבית מן ההורים ירצו לראות את הילד בבית מה הוא עושה, שהוא בטוח ויבחרו להתקין מצלמות אבטחה ולהיות במעקב דרך המחשב או המכשיר החכם שמאפשר חיבור למצלמת אבטחה המבוססת על רשת אלחוטית שמאפשרת צפייה אונליין בזמן אמת ובכל עת. השימוש במצלמות אבטחה ביתיות נעשה גם כאשר מדובר במטפלים מבוגרים בשל תקריות של התעללויות מטפלים בקשישים חסרי ישעה והמצלמה מונחת בכדי למנוע התעללויות מצד מי ששומר ומפטל בהם. כך מצליחה המצלמה להרתיע ובכך גורמת למטפלת לדעת שעוקבים אחריה ומסייעת לילדיהם של המבוגרים לבדוק את מצבם ולמהר בסיוע במידת הצורך.

ועוד מצלמות אבטחה וחברה מקצועית

מעבר למצלמות אבטחה ביתיות , קיימות מצלמות אבטחה נוספות הנבדלות זו מזו בפונקציות שהן מאפשרות, באיכויות, במשקל וגודל שלהן ואף גם נתלות או נמצאות במיקומים שונים בהתאם לצרכים והייעודים השונים. חשוב מאוד לרכוש ולהתקין מצלמות אבטחה מקצועיות שיודעות לעשות זאת בצורה אמינה ומקצועית, תסייע בכל תקרה ותיתן מהנה יעיל ומהיר עבורכם. מצלמות אבטחה נוספות שכדאי לדעת הן  מצלמות IP, אלחוטיות המחוברות לרשת האינטרנט בכל מקום ובכל זמן כאשר הוא מתחבר באופן אלחוטי באמצעות נתב או סוויץ' למחשב, לנייד שבו ניתן לצפות בזמן אמת במתרחש ב – Online . מצלמה נוספת  היא מצלמת אינפרא המיועדת לשעות הלילה. משמע, לראיית לילה והיא מופעלת באמצעות לדים של אנפרא אדום . מצלמות כיפהף מצלמות אבטחה נסתרות שאינן גלויות לעין השימושיות לבתי ספר, גני ילדים וחברות ועוד.

בחירה של מצלמת אבטחה

כפי שציינו מקודם, מצלמות אבטחה ברחובות, ובשאר הערים בארץ קיימות בשפע. תצטרכו לעשות מחקר שוק קטן כדי להבין איזו סוגי מצלמות קיימות, פונקציות שמאפשרות וכמובן את טווחי המחירים. בחירה של מצלמת אבטחה כרוכה בפרמטרים שונים. תצטרכו תחילה לשאול את עצמכם כל מיני שאלות שייסעו לכם כמו עבור מה אנו זקוקים למצלמת האבטחה , היכן נשתמש בה ? במשרד, בבית, בעסק? אילו פונקציות אנו צריכים בה? מה המחיר שלה? היכן להתקין אותה – באופן גלוי או נסתר? על התקרה או ליד הדלת? האם ישנה אחריות למצלמה ומהי כוללת? זמן יכולה המצלמה להקליט באופן רצוף? האם הנתונים עצמם נשמרים וכיצד ניתן לצפות בהם? – שאלות מהסוג הזה ייסעו לכם בקבלת החלטה נכונה בבחירה של מצלמת אבטחה איכותית ומקצועית.