• קטגוריה:כללי

מצלמה לדלת כניסה נחשבת למצלמת אבטחה פופולארית והשכיחה ביותר אצלנו, בישראל. אולם כיום ניתן למצוא גם מצלמה לדלת כניסה ללא עינית. אז מהי מצלמה לדעת הכניסה ללא עינית?

מצלמה המיועדת לדלת הכניסה גם ללא עינית

אף על פי שקיימת מצלמה עינית לדלת כניסה כאמצעי אבטחה יעיל המשמש לבטיחותו של הבית קיימת גם מצלמות ללא עינית. את המצלמה הזו ניתן לחבר לנייד או למחשב ולהצמיד לדלת בשביל לראות את התמונה בOnline על גבי המסך ולראות מי נעמד מאחורי הדלת. המצלמה תסייע לנו לזהות את האדם העומד מאחוריה הדלת. בנוסף לכך, את המצלמה ניתן למקם בצורה נוחה ונגישה בעבור כל דיירי הבית יוכלו להגיע אליו כולל הילדים.

חשיבות המצלמה לדלת הכניסה

חשיבותה של מצלמת אבטחה לדלת נובעת מהמטרה להגן על הבית מפני גניבות, פריצות או השחטת רכוש. מצלמת אבטחה איכותית ומתקדמת מהווה פתרון קל לתפעול. שכן, רוב מצלמות האבטחה כוללות צג חכם LCD הודות לטכנולוגיה החדישה והמתפתחת אשר מאפשר לראות בצורה ברורה מי עומד מאחורי הדלת ולעיתים גם בחלק מהמצלמות ניתן לראות בתנאי תאורה עמומים יותר. בעזרתה של מצלמה בכניסת הבית ניתן לסנן ולדעת בוודאות בשביל מי לפתוח את הדלת ובשביל מי לא.

הנחת מצלמה לדלת כניסה מתאימה עבור כל מי מעונין לאבטח בצורה בטיחותית ואיכותית את הבית ואף כשמדובר בבית שיש בו ילדים קטנים שאינם יכולים לראות מי נמצא מעבר לדלת. יותר מכך, מצלמות כאילו מתאימות גם לקשישים המתקשים לראות דרך העינית שבדלת מרוב שהיא קטנה ולכן מצלמה לדלת כניסה ללא עינית גם פתרון מעולה עבורם.

מצלמה לדלת כניסה ללא עינית עם SN Systems

חברת SN Systems מעניקה מתן שירות אדיב ויחס חם עבור כל לקוחותיה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות אבטחה שונות ומתוחכמות כמו מצלמה לדלת כניסה ללא עינית, ציוד איכותי מהמובילים בתחום מצלמות האבטחה. אנו מתמחים במצלמות אבטחה, אזעקות, תשתיות תקשורת, אינטרקום וקודנים ומערכות כריזה וסאונד. החברה הינה בעלת ניסיון רב ובעלת וותק בתחום ולכן מקפידים על מצלמות, גם לדלת כניסה תוך שמירה על אמינות ואיכות אשר יעניקו לכם ראש שקט, הגנה וביטחון. לכן, השירות שלנו מתבצע באמינות, מקצועיות, באחריות והתחייבות מלאה בכל מקרה של תקלה, והכל בשקיפות מלאה לכל לקוחותינו.

מחפשים מצלמה לדלת הכניסה ללא עינית איכותית? התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 050-4479744 לקבלת הצעת מחיר הוגנת ותוכלו להנות ממצלמה איכותית ויעילה.