מצלמת אבטחה נסתרת היא מצלמה זעירה אשר לרוב נסווה אותה בחפצים לצורך תיעוד והקלטה של מצבים/אנשים ללא ידיעתם לצורכי מעקב סמוי וצורכי אבטחה. מצלמה נסתרת יכולה להיות מובנת בתוך חפצים. הפופולאריים הם גלאי אבטחה, שעוני רדיו, גלאי תנועה, כובעים, טלפונים, שעוני כיס ועוד.

ביכולתנו לספק מכתב המאשר התקנת מצלמות אבטחה למשטרת ישראל על מנת לקבל רישיון עסק

חשוב לציין כי מקומות שאומנם בוצעה התקנת התקנת מצלמות אבטחה אך עדיין מחויבים ליידע את הקהל כי במקום מותקנות מצלמות נסתרות. אך גם במקרים אלה קיומה של מצלמה נסתרת עדיין בעל יתרונות רבים כיוון שאף אחד אינו יודע מה מיקום המצלמות וגם אם יש אדם בעל כוונות זדון לא תהיה ביכולתו לאתר את המצלמות.

איך לבחור מצלמת אבטחה נסתרת?

 מצלמה נסתרתאנו בsn systems מוודאים מול כל לקוח המעוניין ברכישת מצלמת אבטחה נסתרת מה מטורתיו על מנת להתאים עבורו מצלמת נסתרת האידאלית. האם הלקוח מעוניין לעקוב אחר מטפלת בילדיו? או בהוריו הקשישים? במקרה כזה אנו נמליץ ללקוח לא ללכת תמיד על מצלמה עם רזולוציה מאוד חדה כיוון שלא יהיה צורך בזיהוי מוחלט  של תוי פנים אלא רק לקבל תמונה ברורה על המתרחש בבית והתנהגות המטפל/ת. במידה והלקוח מספר לי כי בבעלותו עסק או חברה אני אמליץ לו לקחת מצלמה נסתרת עם רזולוציה גבוה על מנת שיהיה ניתן לזהות פנים במידת הצורך.

התקנת מצלמות נסתרות

למרות שאנשים רבים מנסים להתקין מצלמה נסתרת באופן עצמאי על מנת לחסוך את דמי ההתקנה – פעמים רבות הם מגלים שזו הייתה טעות. בעת התקנת מצלמות נסתרות יש להתחשב בפרמטרים רבים שאיש מקצוע מיומן למד ושאתם לא תמיד לוקחים בחשבון. לדוגמא, התקנת מצלמות נסתרות חייבת להיות בזווית צילום רצויה לתאורה בחדר או בחוץ אשר עלולה לשבש את התמונה. מתקין מערכת מצלמות אבטחה יוכל לבצע התקנת מצלמה נסתרת תוך ניצול מקסימלי של יכולות הכיסוי שטח של המצלמה לטובת התיעוד וצילום.

אם אתם ישנים בשקט בלילה, כנראה באמת אתם לא צריכים מצלמת אבטחה, אבל העולם המודרני חושף אותנו לכל כך הרבה מקרים שבהם מצלמות אבטחה עזרו לפענח עוולות שכדאי שתשקלו שוב, אולי בכל זאת כדאי גם לכם להתקין מצלמת אבטחה בבית או בעסק.

לראות מה קורה סביב

מצלמת אבטחה נסתרת שימשה בעבר אנשי בילוש ומעקב. אך בימינו מצלמות האבטחה הנסתרות הפכו למשמעותיות להגנה על הבית או העסק, שלומן של אוכלוסיות חסרות ישע כמו תינוקות, פעוטות וקשישים וכדי להגן במקרים של תאונות דרכים ותביעות. מצלמת אבטחה נסתרת יכולה להיות וידאו שמצלמת סרטונים או כזאת שמצלמת תמונות בלבד. המצלמות הנסתרות שמותקנות על ידי שי מצלמות אבטחה, יכולות להיות מוסוות בדרכים שונות כמו בתוך חפצי נוי, צמחים, מכשירים אלקטרוניים, תמונות ועוד. יש אופציה של מצלמה קווית, שמחוברת בכבלים למכשיר שאליו היא משדרת, הכבלים יוסתרו גם הם, או לחלופין אפשר להשתמש במצלמת אבטחה נסתרת אלחוטית.

היתרון של צפייה מרחוק

מצלמות אבטחה באופן כללי מהוות סוג של הגנה והרתעה. בעלי בתים ובעלי עסקים נוהגים לרשת את הנכס במצלמות כדי למנוע פריצות וגניבות, הורים מודאגים מציבים מצלמות כדי להגן על ילדיהם מפני מטפלים ולמנוע מקרים של התעללות ואלימות וגם ילדיהם של אנשים קשישים הנעזרים באנשים זרים כצוות טיפולי. כדי למנוע השחתה של מצלמות או מעשים שיעשו לא בטווח המצלמה, אנשים רבים בוחרים באפשרות של מצלמת אבטחה נסתרת. עם זאת, חשוב להתריע בפני הנוכחים כי קיימת מצלמת אבטחה כדי למנוע מצב של צילום מצבים לא נעימים. התקנה של מצלמת אבטחה נסתרת מאפשרת לכם שקט ובטחון, מרתיעה אנשים המעוניינים להזיק ובמקרי הצורך מאפשרת הצגת עדויות במקרה של הצגת נתונים במשטרה או במהלך משפט.

בחירה של התקנת מצלמת אבטחה נסתרת

כדי לבחור מצלמת אבטחה נסתרת חשוב להבין מה הצרכים של הלקוח, כיצד צריך לפרוס את המצלמות, האם נדרשת יותר ממצלמה אחת ומה האפשרויות שמאפשר המיקום הפיזי. כדי להתאים את המצלמה הנכונה לכם, תוכלו ליצור קשר עם הצוות המקצועי של שי מצלמות אבטחה.

אנשי המקצוע המנוסים שלנו יוכלו לסייע לכם בבחירה הנכונה, לייעץ מה נכון עבורכם ולסייע בהתקנה שתאפשר לכם הגנה מרבית. ההיצע שלנו כולל מבחר של כמה מותגים ואפשרויות ולבטח תוכלו למצוא את האופציה שתהיה המיטבית עבור ביתכם או עבור העסק שלכם וכך תיהנו משקט נפשי לאחר ההתקנה המקצועית שתבוצע

בחירת מצלמת אבטחה נסתרת ב SN SYSTEMS

לא משנה אם מדובר בבית פרטי, משרד, עסק או ארגון – מצלמת אבטחה נסתרת בעלת יתרונות רבים ומאפשרת לנו לחשוף מקרים למורים כמו גניבות, התעללויות ועוד שפע של תקריות חמורות ולנקוט הליכים בהתאם. כפי שרבים בארץ נחשפו בשנים האחרונות למאורעות הטרגיים שקרו בפעוטונים ואף בתים פרטיים שבעזרת מצלמה נסתרת ייתכן והיו יכולים להיעצר בזמן.

אנו ב SN SYSTEMS נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים עבורכם מצלמת אבטחה נסתרת בהתאם לצרכים, תנאי שטח ותקציבכם. בואו ליהנות ממבחר מצלמות הגדול במדינה במחירים ללא תחרות ומגוון הטבות!

אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום או להשאיר פרטים ללא התחייבות ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי 050-4479744

המותגים שלנו

הלקוחות שלנו מספרים עלינו