רבים מאיתנו שוכרים מטפלים ומטפלות עבור תינוקות, ילדים ומבוגרים ומקווים שאנו מפקידים אותם בידיים טובות, שדואגים להם ושהם מקבלים אתה יחס הכי טוב שיכול להיות. אך לצערנו, לאור מקרים רבים שנחשפו במדיה על ידי מצלמות אבטחה למטפלות תיעדו מחזות נוראיים של התעללות קשה וגם יחס לא הולם מצד המטפלות לאנשים היקרים לנו מכל.

כתוצאה מהחשיפה המזעזעת של מספר מקרים שקרו בארץ הביאה אנשים רבים לחפש פתרונות שיגנו על היקרים בזמן שהות המטפלת ואחד הפתרונות הפופולאריים כיום  היא התקנת מצלמות אבטחה למטפלות בין אם נסתרות או גלויות דבר שמאפשר שליטה מלאה ובקרה על המתרחש מכל מקום ובכל זמן עם יכולת צפייה אונליין, שחזור בימים שחלפו באמצעות טלפון, מחשב נייד או נייח.

סוגי מצלמות אבטחה למטפלות

תמונה המייצגת מצלמות אבטחה למטפלות מבית SN SYSTEMS

השאלה אשר לקוחות שואלים אותנו רבות היא איזה סוג מצלמה הכי כדאי להתקין? כאשר אנו מדברים על מצלמות אבטחה למטפלות הם מתחלקות לסוגים עיקריים.

מצלמת אבטחה גלויה

מצלמות אבטחה שניצבות במספר מקומות אסטרטגיים כך שהמטפלת תדע מכל מקום שהכול מתועד ולכן ירתיע אותה מלבצע התנהגות בלתי הולמת. יש יתרון בכוח ההרתעה אך מצד שני אם המטפלת תרצה היא תחפש מקומות שאין בהם מצלמה ותיעוד ואז עלולה להתעורר בעיה.

מצלמת אבטחה נסתרת

מצלמות אבטחה נסתרות כשמן הן בלתי נראות ויכולות להגיע במבחר אפשרויות שהמטפלת לא תוכל לעולם לדעת שמדובר במצלמת אבטחה. היתרון הוא שכאן תוכלו לחשוף את ההתנהגות מהר מאוד רוב הסיכויים כיוון שהמטפלת לא תדע בכלל שמדובר במצלמה ותרגיש "חופשי". יחד עם זאת, עם מצלמת אבטחה נסתרת למטפלת תצטרכו להיות תמיד עם יד על הדופק ולצפות במתרחש רבות.

מה עדיף? אנו בsn SYSTEMS  ממליצים לשלב בין שני סוגי המצלמות. במקומות מרכזיים בבית כמו הסלון, חדר שינה וכדומה להציב מצלמות גלויות ובעוד מספר מקומות להציב נסתרות. כך תוכלו להיות בטוחים כי כיסיתם את כל האפשרויות. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לסייע לכם לבחור ולהתאים מצלמה לכל אזור.

התקנת מצלמות אבטחה למטפלות ב Sn-Systems

ב SN SYSTEMS אנו מספקים מגוון רחב של מצלמות אבטחה למטפלות. אצלנו תוכלו ליהנות משירות אמין, מקצועי ומהיר וכמו כן מתן ייעוץ בטרם התקנת המצלמות. בנוסף, השירות שלנו אינו נגמר בהתקנת מצלמות אבטחה למטפלות– אנו דואגים להגיע לבדיקות שגרתיות ולוודא תקינות, ביצוע עדכונים נדרשים, תיקונים וממשיכים להיות זמינים בכל שאלה, בקשה ובעיה.

לייעוץ מקצועי עבור התקנת מצלמות אבטחה למטפלות אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים או התקשרו אלינו 050-4479744

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים