• קטגוריה:כללי

אחת מסוגי האבטחה הנפוצות והשכיחות היא השימוש במצלמה עינית לדלת. הודות לחידושים ולטכנולוגיה המתפתחת תחום של מצלמות האבטחה עם עיניות השתדרגו וכיום גם ניתן למצוא בשוק גם – מצלמת עינית לדלת מקליטה שמסייעת לאבטח ושלמור על הבית.

על מצלמות עינית לדלת

מצלמות האבטחה המיועדות לדלת מאפשרות לנו לחוש רוגע ולהיות בראש שקט שמטרתם לשמש ככלי מתריע ומרחיק במקרים של גניבות, פריצות ותקריות שונות. לרוב, מצלמות בעלות עינית דיגיטלית המאפשרות הקלטה כוללות חיישן תנועה, ראייה ליל וזווית ראיה רחבה המתאימות לכל סוגי הדלתות הסטנדרטיות. מצלמה לדלת זו מתוכננת גם בעבור ילדים וקשישים שיכולים להנות מאיכות תמונה גבוהה. כמו כן, ניתן לצלם תמונות ווידאו בלחיצת כפתור ובעלת התקנה פשוטה למדיי המגיעות עם עדשה חיצונית, מסך פנימי, כבל טעינה אשר מתאים גם לעיגון המסך והעדשה וסוללת ליתיום.

חשיבותה של מצלמת העינית לדלת

באמצעותה של מצלמת עינית לדלת המאפשרת להנות מיתרונות רבים, בייחוד שעכשיו היא גם יכולה להקליט את כל המתרחש ולשמוע את הסאונד בצורה מדויקת וטובה . מצלמת עינית לדלת מקליטה מגבירה אצלנו את תחושת הביטחון בבית וגם כאשר אנו לא נמצאים בבית לצפות במתרחש משום שהיא מאפשרת מעבר לצפייה בה בכל עת גם להקליט ולשמור לתיעוד בעת הצורך. כך שעל ידי לחיצה על כפתור המצלמה ניתן לראות מי עומד מאחורי הדלת. מצלמת העינית לדלת מאפשרת תצוגה ברורה ונוחה מאשר לראות את מי שעומד מאחורי הדלת מרחוק ובקטן דרך העינית של הדלת. כך גם המיקום  שתבחרו להניח אותה הינו גמיש ומאפשר נגישות לכל דיירי הבית, לקשישים ולילדים להגיע בקלות רבה יותר. בנוסף לכך, היתרון הגדול במצלמה עינית לדלת מקליטה היא שהאדם שעומד מאחורי הדלת אינו רואה האם יש בבית מישהו כמו שקורה בעינית רגילה.

מצלמת עינית לדלת מקליטה עם SN Systems

חברת SN Systems מתמחה בתחומי מצלמות אבטחה שונות, בניהם גם מצלמות עינית לדלת מקליטה על מרכיביה השונים, גם כזו שמאפשרת הקלטה. כמו כן, גם מתמחים בתחומי קודנים ואינטרקום, תשתיות תקשורת, מערכות כריזה וסאונד ואזעקות. אנו, ב SN System חברה בעלת ניסיון רב ובעלת וותק בתחום, גאים לספק לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פתרונות חדשניים עבור מערכות מיגון והאבטחה ללא פשרות ולכן, מעניקים שירות מקצועי, אמין ומתחייבים לאחריות מלאה.

הבית הוא מבצרנו ואף פעם לא נרצה שזרים יפלשו אליו. האפשרות לראות מי בא לפני שאנחנו פותחים את הדלת מעניקה תחושת ביטחון ושליטה. מצלמת עינית לדלת מאפשרת גם יתרונות נוספים ולכן כדאי מאד להתקין אביזר זה בבית וגם במשרד.

מצלמה לעינית של הדלת

עינית רגילה מאפשרת חור הצצה שדרכו אפשר לראות מי עומד ליד דלת הכניסה שלנו. העינית נקבעת לרוב בגובה של מבוגרים ומצריכה עמידה פיזית ליד הדלת. מצלמת עינית לדלת נקבעת בדלת, אך מחוברת למסך המאפשר לצפות בעומדים ליד הדלת ולהחליט האם אנחנו רוצים לפתוח את הדלת או לא. אפשר למצוא מצלמות עינית לדלת פשוטות המאפשרות צפייה בזמן אמת בלבד ואפשר גם לרכוש משוכללות בהן יש אפשרות להקלטה וצפייה במועד מאוחר יותר.

החשיבות של אמצעי הבטיחות

מצלמת עינית לדלת מאפשרת לקבוע את המסך בכל גובה שנוח לבני האדם ולא מחויבת בגובה מסוים. כך גם ילדים, נכים ואנשים המתקשים להגיע לדלת ולעינית יכולים להיעזר במצלמה ולהרגיש בטוחים. המצלמה מאפשרת מבט רחב יותר על המתרחש מחוץ לדלת הבית ומאפשרת ראיה נוחה גם בשעות חשוכות באמצעות טכנולוגית אינפרה אדום. במקרים בהם יש חשש לתנועות חשודות מחוץ לבית, יש אפשרות להתקין מצלמת עינית לדלת שתשמש גם כמצלמה ותשלח את התמונות לשמירה וצפייה מאוחר יותר.

עינית מצלמה לדלת

אף על פי שההתקנה היא פשוטה באופן יחסי, אנחנו בחברת שי מצלמות אבטחה ממליצים על התקנה מקצועית ובטוחה כדי להבטיח את הפעילות הנכונה של מצלמה לדלת זו. אפשר להתקין את המצלמה על כל דלת אך במקרים בהם קיים חור עינית ישן שיש צורך להרחיבו ולכן מומלץ שזה יעשה על ידי איש מקצוע. גם רכישת המצלמה לדלת מומלץ שתעשה במקום מוכר וידוע שיוכל לתת להם אחריות וטיפול במקרה של תקלות. מוצרים הנקנים באינטרנט ללא שייכות לחברה מוכרת בתחום עלולים להיות פגועים, בתפעול עלולות להיות עם תקלות ולכן עדיף לעבוד עם ספק ומתקין בעל מוניטין.

חברה מקצועית המעניקה אחריות ושירות

תוכלו להבטיח לעצמכם מצלמת עינית לדלת עם התקנה מקצועית ואחריות של שי מצלמות אבטחה כבר בקרוב. ראו את שפע האפשרויות שאנו מציעים לאבטחה, ביטחון ומיגון האזורים החשובים לכם בבית ובמשרד.

אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי, אחד מאנשי הצוות המנוסים שי מצלמות ישמח לשוחח אתכם בקרוב, להבין מהו המיקום שבו אתם מעוניינים לבצע התקנה ובהתאם לכך יעניק הכוונה מקיפה.

מחפשים מצלמות עינית מקליטה לדלת איכותיות ויעילות? לקבלת הצעת מחיר, התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 050-4479744 .