• קטגוריה:כללי

איך לבחור מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות רבה בתחום האבטחה והמיגון בארץ ובעולם, אנשים רבים בוחרים להגן על הבית שלהם ועל עסק שלהם באמצעות מצלמות אבטחה. אם אתם שוקלים להתקין אחת בביתכם או בעסק שלכם חשוב שתבינו קודם כיצד נכון לבחור עבורכם את מערכת האבטחה המתאימה בדיוק אליכם.

אפיון צרכים

ראשית, עליכם להבין מה הוא הצורך שלכם במצלמת אבטחה? האם אתם זקוקים למצלמה לבית או לעסק, כניסה לבניין? חניון? מבנה חוץ? האם אתם צריכים מצלמה שתצלם את כל המתרחש מסביב או רק מזווית מסוימת על אזור ספציפי? האם חשוב לכם שהמצלמה תצלם היטב גם בלילה? האם זה לצורך יותר של בקרה, הרתעה או שניהם יחד? בשיחה שלכם מול מתקין מצלמות אבטחה מקצועי תוכלו לאפיין יחד את הצרכים שלכם עבור מערכת מצלמות אבטחה ובאופן זה להתאים עבורכם את המצלמה האידאלית.

סוגי מצלמות והתאמתם ללקוח

קיימים סוגים רבים של מצלמות אבטחה והן נבדלות במטרה שלהם – שימוש פנימי או חיצוני וגם בחיבור שלהם – מצלמות קוויות או אלחוטיות. בנוסף ישנם הבדלים רבים אשר קשורים יותר לאיכות וסוג העדשות של המצלמה. ריכזנו לכם מספר סוגים של מצלמות אבטחה:

  • מצלמה עם ראיית לילה– מתאימה בעיקר לבתיים פרטיים בהם יש צורך בצפייה ובקרה על חדרים חשוכים על מנת לזהות פורצים, כמו כן, מצלמה זו תתאים לבתי עסק בשעות החשיכה. אם יש לכם צורך לצילום ברור בשעות החשוכות עליכם לבדוק כי מצלמת האבטחה שלכם בעלת ראיית לילה.
  • מצלמה עם רזולוציה גבוה- תהיה אפקטיבית בעיקר לאנשים שחשוב להם לכידת פרטים קטנים בתמונה כמו פרצופים או מספרי רכב.
  • מצלמות ממוגנות- מצלמת אבטחה זו מתאימה בעיקר לאזורים בהם יש סכנה לפגיעתה על ידי תנאי אקלים קשים או חשש לונדליזם. מצלמות אלה בעלות עדשות עם זכוכית ממגונת ועשויות מאלומיניום כאו קרבון. מתאימות מאוד לעסקים ומתחמים בתנאי שטח.
  • מצלמות נסתרות- תופסות תאוצה רבה בכל מקום – בתים פרטיים, בתי ספר, פעוטונים וגני ילדים ואף עסקים. מתאימות לעסקים, לחדרי כספות, חנויות וחדרים. תלוי מאוד מה המטרה.

מה המחירים של מצלמות אבטחה?

מחיר של מצלמות אבטחה משתנה בהתאם לפרטמרים רבים חלקם צוינו לעיל וחלקם תלויים בגורמים כמו איכות העדשה, סוג המצלמה, כמות, חברה ועוד. אם אתם מעוניינים לבצע התקנת מצלמות אבטחה אנו בחברת SN SYSTEMS מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ והכוונה ללא כל התחייבות עם התאמה של מערכת אבטחה על פי הצרכים שלכם. השאירו פרטים או התקשרו אלינו 050-4479744

פרויקטים נבחרים - sn-systems

הלקוחות שלנו מספרים עלינו