• קטגוריה:כללי

מצלמות אבטחה לדלת הן מוצר חיוני בעבור השקט שלכם ושל יקירכם. אנו בחברת SN System נשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם את מערכת האבטחה האידיאלית עבורכם ועבור הצרכים שלכם באדיבות, מקצועיות ואחריות מלאה. מדוע כדאי לבחון מצלמה לדלת ללא עינית?

מדוע צריך מצלמה לדלת

מאז ומתמיד האבטחה הנחשבת לבסיסית ביותר היא בדלת הכניסה לבית. אבטחה בשביל למנוע מפריצה או גניבה, מכניסה והשחטת רכוש ובעצם מכל גורם זר שאינו מוכר להכנס למקום המוגן שלנו. תמיד תהיה האפשרות לשאול את האדם שעומד מאחורי הדלת ולקבל תשובה, אך לא תמיד נזהה את הקול במידה ולא נכיר את האדם ולשכם כך אנו מתסכלים דרך העינית הרגילה  שמגיעה עם כל דלת ביתית אשר מוכרת בדלת ויכולים להציץ ולבחון את העומד מאחורי הדלת דבר שלא תמיד מראה בבירור בשל איכות תמונה ירודה והאנשים נראים מטושטש דרך החור הקטן, באור נמוך קשה לזהות את האדם העומד מאחורי הדלת, גובה העינית לא תמיד מתאימה ונוחה לכל דיירי הבית ולא חסר עוד סיבות. אולם כיום, יש פתרונות חדשים ויעילים יותר בבחינת האדם שעומד מאחוריי הדלת באמצעות הטכנולוגיה שפיתחו מצלמות אבטחה דיגיטליות וחכמות שלא מצריכות עינית.

חשיבותה של מצלמת אבטחה לדלת

בין אם מדובר במצלמה לדלת אבטחה ללא עינית, עם עינית, מצלמה חכמה החשיבות של מצלמת אבטחה בבית היא ערך עליון לשם ביטחון הדיירים ולשם השקט הנפשי שלכם במניעת תקריות לא נעימות. כיום, ניתן למצוא בשוק מצלמות אבטחה איכותיות ומתקדמות שקלות לתפעול ולחיצת כפתור פשוטה. כך, שמצלמות רבות כוללות צג LCD ולא עינית. הצג הניו איכותי וברור אשר מציג את התמונה בצורה בהירה המאפשרת להבחין בכל מי שנכנס לטווח המצלמה. הודות לטכנולוגיה היום, ישנן גם מצלמות המאפשרות להציג בברור בתנאי תאורה עמומים ובזווית רחבה.

מצלמה לדלת ללא עינית עם SN Systems

בחברת SN Systems המתמחה מצלמות אבטחה בראשון לציון תוכלו למצוא עשיר של מצלמות לדלת גם מצלמה לדלת ללא עינית במחירים גמישים נוחים ומשתלמים לצד שירות מקצועי ואמין באחריות מלאה. נוסף לכך, אנו  מתמחים בתחומים נוספים כמו: קודנים ואינטרקום, תשתיות תקשורת, מערכות כריזה וסאונד ואזעקות. אנו, ב SN System חברה בעלת ניסיון רב ובעלת וותק בתחום, גאים לספק לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פתרונות חדשניים עבור מערכות מיגון והאבטחה ללא התפשרות. מצלמה לדלת היא פתרון מצוין לאבטחת את הבית מפני גנבים, פורצים ואנשים שאינכם מכירים. דרך המצלמה תוכלו לקבל על הצג את האדם שמאחורי הדלת ולספק לכם הגנה וביטחון לאורך 24/7 שעות .

מחפשים מצלמות לדלת ללא עינית איכותיות ומקצועיות ? לקבלת הצעת מחיר, התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 050-4479744 .