• קטגוריה:כללי

בשנים האחרונות ניתן לראות שבניינים מסחריים, בנייני מוגרים ובתים בוחרים להתקין קודן אשר מבטל את הצורך במפתח לדלת הכניסה ומקנה בטיחות והגנה על הבית או הנכסים שלנו, על הבניין והמשרדים השונים ויותר מכך, שימוש בקודן בשליטה מרחוק הודות לטכנולוגיה המתקדמת.

קודן לדלת – מאז ועד היום

אם בעבר, התגברנו על הבעיה של איבוד מפתחות לכניסה לבניין, לכניסה לבית באמצעות קודן לדלת. אולם, לא כל קודן יתאים למקום שבו הוא אמור להיות מוצב, ולכן צריך להוציא את האפקטיביות המקסימאלית מן הסיטואציה. על מנת להפיק את מירב היה צריך להתייעץ ולהיעזר באיש מקצוע שידע לסייע לכם ולהתקין את הקודן בצורה נכונה . לא עוד היום. כיום, בעידן הטכנולוגי הקודנים התפתחו ומאפשרים לנו לשלוט על הבית שלנו גם מרחוק בעזרת קודן בשליטה מרחק. הוא מורכב ממערכת נעילה חכמה וניתן לשלוט בה באמצעות הטלפון החכם ואפליקציה. האפשרות הזו בשימוש של קודן בשליטה מרחוק כמנעול חכם מחליף את המפתח הנוסטלגי בפתיחת הבניין או הבית באמצעות קוד וטביעת אצבע. מכאן, קודם בשליטה מרחוק יכול לשמש כמפתח נייד להכנסת אורחים בשליטה שלכם ובאישורכם בלבד.

שיקולים שיש לקחת בחשבון

השימוש בקודן חכם מאפשר פונקציות שונות שאין במנעול הרגיל והמוכר לכולם. אך יחד עם זאת כאדי לקחת בחשבון מספר דברים. ראשית כל, יש להתחשב בגודלו של הקודם. בשוק קיימים גדלים שונים של קודנים ולכן חשוב מאוד להבין מהו הגודל המתאים עבורנו, קודן גדול ומאסיבי או קודן קטן שיעשה את תקפידו ולא ייבלוט כלפי חוץ וישתלב בצורה אסתטית בכניסה לבית או לבניין. שנית, היכן ימוקם הקודן. כלומר, לבחור במקום יחסית מקורה או מוצל ולהגן עליו מפני חשיפה למזג אוויר שקיצוני במעלות נמוכות בחודשי החורף ומעלות גבוהות בשמש בחודשי הקיץ. ובאשר לקודן רגיל ולא דווקא הכרוך בשליה בחשבון הוא הבחירה בין שימוש בקודן רגיל או באינטרקום, שזוהי בחירה ברוב הבתים הפרטיים.

קודן בשליטה מרחוק עם SN Systems

חברת SN Systems מעניקה מתן שירות אדיב ויחס חם עבור כל לקוחותיה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות אבטחה המיועדות למטרות שונות, קודנים בניהם: שליטה מרחוק, אינטרקום עם קודן, טביעת אצבע ואינטרקום עם מצלמה ומספיקים ציוד איכותי מהמובילים בתחום מצלמות האבטחה. אנו מתמחים גם במצלמות אבטחה, אזעקות, תשתיות תקשורת ומערכות כריזה וסאונד. החברה הינה בעלת ניסיון רב ובעלת וותק בתחום ומעניקים שירות  מקצועי, אמין ומתחייבים לאחריות מלאה במקרים של תקלות ומענה מהיר עברו כל לקוחותינו תוך שקיפות מלאה !

מחפשים קודנים איכותיים ? התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 050-4479744 לקבלת הצעת מחיר הוגנת ותוכלו להנות קודן בשליטה מרחוק בצורה איכותית ויעילה.