• קטגוריה:כללי

בעבור חלק מאתנו הקמת בית קפה הוא חלום, להיות בעל העסק של עצמך, לתת שירות איכותי וטעים עם  בית קפה ייחודי, כשאחד הדברים שנדרש להקים לבית הקפה הוא הקמת תשתיות תקשורת לבתי קפה.

ענף בתי קפה

ענף בתי הקפה והמסעדות הינו אחד מהענפים הדינמיים במשק. חלים בו שינויים רבים בהתאם לצרכי השוק, הסיכון בו לכישלון וסגירת בית הקפה או המסעדה או לפשיטת רגל מהווה כ – 30% מהרמה הממוצעת במשק. גם התחלופה של עובדים כמו: מלצרים, אחמשי"ם, ברמנים מהירה שלעיתים דבר זה מקשה על הכשרה ארוחת טווח בעובדים שעולים הוצאות בנוסף להוצאות תפעול והחזקת המקום בשוטף.

בתי הקפה והמסעדות הינן חלק מתרבות הפנאי והבילוי שלנו. אנו יוצאים לשבת בבתי הקפה לבילוי עם חברים או משפחה, לקביעת פגישות עסקיות ולעיתים אף יש לנו את בית הקפה המועדף שלנו בו אנו נוהגים לשבת בקביעות. בילוי בבית הקפה מורכב מהשירות, מהעיצוב, מהמנות ומהקפה אך גם מחוויית הבילוי שבית הקפה מציע ולכן תשתיות תקשורת לבתי קפה שיענו על הצורך הזה – חשובות ביותר. בין אם מדובר בתפעול בית הקפה ובין אם מדובר בWIFI שמאפשר לנו לגלוש בטלפונים החכמים שלנו, עם הלפטופ בשביל לעבוד או סיבות נוספות כאלה ואחרות.

חשיבות הקמת תשתיות תקשורת לבתי קפה

בכדי להקים בית קפה יש לעמוד בדרישותיו של משרד הבריאות, לנהל תקציב כספי גדול ותיאום בין בעלי מקצוע שונים. הקמה נכונה יכולה להשפיע על גובה ההשקעה ולחסוך אף כסף רב, כשאחד הדברים החשובים הוא להקים תשתיות תקשורת למקום. תשתית תקשורת מוקמת במטרה שבית הקפה יוכל לעבוד, לקבל חשמל ולהפעיל את המכשירים השונים במטבח כמו כלי בישול ואפייה המשמשים להכנת המנות אוכל כמו: הדפסת בונים, גם בעמדת הבר נדרש כלים ואביזרים המשמשים להכנת סוגי הקפה השונים אשר ניתן לשבת במקום או בחלק מבתי הקפה שמאפשרים גם לקחת ב Take Away .ולכן, נדרש תשתיות ותשתיות תקשורת מתאימות לכך. בעמדת האירוח ובעמדות הקופות על מנת שיהיה חשמל, מים, מיזוג נעים שיהיה נעים לשבת בבית הקפה, מענה לטלפון להזמנות טלפוניות או שמירת מקום, רשת WIFI ללקוחות ועובדי בית הקפה. כך לדוגמא, ללא נקודות רשת של WIFI לקוחות בית הקפה לא יוכלו להנות מגלישה בזמן שהם יושבים על כוס קפה או נמצאים בפגישה. אחד הבילויים בבתי הקפה השונים היא הפסקת קפה, קביעת פגישה או פשוט בילוי מהנה כהפוגה במהלך היום. לכן, כדי לספק שירותי איכותי ללקוחות בית הקפה כדאי מאוד שיהיו תשתיות תקשורת. בנוסף לכך,  התקנת בשביל לשמור על רמת אבטחה גבוהה ואיכותית יש להתקין מצלמות אבטחה להגנה מרבית ואף, בקרה על המתרחש בבית הקפה בשעות הפעילות.

תשתיות תקשורת לבתי קפה עם SN-SYSTEMS

חברתנו, SN-SYSTEMS הינה חברה המתמחה במתן פתרונות בנוגע למערכות מיגון ואבטחה לפרטיים ועסקים. אנו מאמינים בתשתית חזקה וטובה שתשרת את בית הקפה שלכם לאורך שנים רבות ולכן, אנו דואגים ומחויבים לתת לכם שירות מקצועי, מנוסה ואמין לצד ליווי אישי ויחס אדיב על מנת להקים תשתית יציבה וחזקה עבור בית הקפה הייחודי שלכם. לצד שירות זה תוכלו למצוא שירותים נוספים כמו: התקנת מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה ועוד שנעשה ע"י הצוות המקצועי והמיומן שלנו עם הציוד המתקדם והחדשני ביותר בשוק.

להזמנת הקמה והכנת תשתית תקשורת לבית הקפה, התקשרו אלינו עוד היום בטלפון – 050-4479744 והצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים ומבית קפה המבוסס על תשתיות תקשורת איכותיות ועמידות.