אם עד לפני שנים לא רבות, כל מי שתר אחר מצלמות אבטחה, נאלץ לעשות שימוש במצלמות אנלוגיות – מה שצמצם את מספר האפשרויות למינימום, כיום המצב שונה לגמרי!
זאת הודות למצלמות אבטחה דיגיטליות (ידועות גם בשם מצלמות ip) – מצלמות אשר הפעולה שלהן מבוססת על תשתית של כבלי רשת.
מצלמות האבטחה מהסוג הזה מתחברות למחשב וכך בעצם ניתן להקליט את הנתונים כמו גם לצפות בתכנים שעל גביהן.
מצלמות האבטחה הדיגיטליות של ימנו אנו מגיעות עם מקלט WIFI אשר מובנה על גביהן ודבר זה מאפשר לחבר אותן באמצעות הרשת האלחוטית.

היתרונות של מצלמת ip

תמונה של מצלמת ip כתמונה אודות חיבור מצלמות אבטחה למחשבמלבד העובדה שמצלמת האבטחה המתקדמת פועלת בצורה פשוטה והיא למעשה מתחברת על חיבור מצלמות אבטחה למחשב, היא מתאפיינת בעוד רשימה ארוכה של יתרונות נוספים כמו:
איכות תמונה גבוהה – מדובר בתמונה באיכות HD, אשר מאפשרת להבחין בצורה קלה יותר בפרטים השונים – כולל אלו הקטנים.
אפשרות לחיבור אלחוטי למחשב – אין חובה לבצע התקנה ישירה, מה שיכול להוזיל את עלויות התקנת המצלמה כמו גם לקצר את תהליכי ההתקנה.
אפשרות לראיית לילה ועוד רשימה של תכונות מתקדמות אשר מאפשר לאותן מצלמות אבטחה לענות בצורה הטובה ביותר על הפונקציונאליות שלהן – אבטחת הבית או בית העסק.
היתרונות הרבים אשר מאפיינים את מצלמות האבטחה מהסוג הזה, גורמים להם למצלמות אלו לפופולאריות גבוהה הן במגזר הפרטי – לצורך אבטחת דירות ובתים פרטיים והן במגזר העסקי – לאבטחת חברות, ארגונים ועסקים מסוגים שונים.

מצלמות אבטחה ip – מצלמות שמותאמות לזמן

מאז יציאתן לשוק ועד עצם היום הזה מצלמות IP הולכות קדימה ומעבר לאיכות שלהן והולכת ועולה ולתכונות שונות שמתווספות עם הזמן, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והעובדה שהיא מאפשרת הליך ייצור מהיר וזול יותר, כך גם מחירן של מצלמות האבטחה הופך להיות נגיש יותר – כאן חשוב לציין שכל מי שתר אחר מצלמות אבטחה דיגיטליות, עתיד לגלות מגוון של אפשרויות בטווחי עלויות שונים.

לפרטים נוספים אודות חיבור מצלמות אבטחה למחשב של SN SYSTEMS

מעוניינים בפרטים נוספים על מצלמות דיגיטליות? רוצים לדעת עוד על חיבור מצלמות אבטחה למחשב? אתם נמצאים בכתובת הנכונה! חברת SN SYSTEMS מספקת שירותי התקנת מצלמות אבטחה וכן מכירת מצלמות איכותיות, הבטיחו לעצמכם את הטוב ביותר וצרו איתנו קשר בטלפון – 050-4479744

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים