• קטגוריה:כללי

לאור הביקוש הרב של נהגים רבים ברחבי הארץ לאמצעי נגיש וקל להתקנה עבור שמירה של חניה עבור הרכב הפרטי, כיום תוכלו לפגוש מבחר ענק של מחסומי חניה שונים מכיוון שגם התחום הזה עובר שינויים רבים ונמצא במגמת התפתחות גבוהה מאוד, ולכן  גופים רבים מייצרים מחסומים מתקדמים וידידותיים עבור כל אחד ואפילו ללא צורך בתשתיות או חיבורים לחשמל, וניתנים להתקנה קלה ומהירה מה שמאפשר להיות למוצר זמין ואטרקטיבי במיוחד ללא צורך בהמתנה למתקין.

אחד החידושים המתקדמים בענף המחסומים, הוא מחסום חניה מתקפל, אשר ניתן להתקנו בכל מקום ולא רק בשטח הבית אלא גם בחניונים פרטיים, בחניונים של חברות וארגונים, חניונים פרטיים וציבוריים.

מהו מחסום חניה מתקפל?

מחסום חניה מתקפל אישי זהו מתקן אשר מורכב על הקרע בשטח החניה המסומן שלכם וישמש רק אתכם. ישנם כמה סוגים של מחסומי חנייה מתקפלים לכן המחסום אשר תרצו שיהיה מותקן אצלכם בחניה יהיה מותאם לצרכים האישיים שלכם ובתנאי הסביבה. בSn Systems התקנת מצלמות אבטחה תוכלו למצוא מגוון של מחסונים מתקפלים אשר יתאימו עבורכם באופן מושלם.

סוגי מחסומי חניה מתקפלים

  • כיום בשוק קיימים כמה סוגים של מחסומי חניה מתקפלים הניתנים להרכבה פשוטה. ישנם מחסונים אוטומטיים אשר עובדים בעזרת חיישנים וניתן לפתוח אותם בקלות על ידי שלט רחוק ללא צורך של יציאה מהרכב שלכם. מחסומים אוטומטיים מתאימים בעיקר למקומות בהם ישנה תנועת רכבים גבוהה ומקומות עם תנועה עמוסה.
  • ישנם מחסומים ידניים שהם למעשה מורכבים באופן דומה למחסומים האוטומטיים. מחסומים הלא אינם נפתחים באופן אוטומטי או על ידי שלט רחוק, אלא באופן ידני. מחסום חניה מתקפל ידני מתאים עבור מקומות בהם אינה קיימת תנוע גבוהה ואין עומס.

יתרונות במחסום חניה מתקפל אישי

ישנם כמה יתרונות מאוד בולטים בהתקנת מחסום חניה אישי מתקפל אצלכם בחניון:

  • הפתרון האידיאלי והמקצועי ביותר לחניה הפרטית שלכם הוא כמובן הבחירה במחסום מתקפל אישי מותאם.
  • המחסום החנייה האלקטרוני נשלט מרחוק על ידי שלט, כך שאין צורך ביציאה מהרכב.
  • ההתקנה של המחסום האלקטרוני מאוד פשוטה וקלה וללא בחיבורים לחשמל או כל מערכת אחרת.
  • מחסום חניה אישי אלקטרוני בהחלט מתאים גם לחניונים סגורים ומקורים אשר השמש אינה מגיעה לשם, והמכשיר ניתן לטעינה חיצונית מהירה וקלה.
  • רמת האבטחה של החניה שלכם. בעזרת מחסום חניה מתקפל תוכלו להבטיח לעצמכם שבכל שעה החניה שלכם תהייה פנויה ללא צורך בחיפוש אחר מקום חניה.
  • חניות מסודרות מפחיתות בעומס התנועה בין שאר הדיירים מהסביבה וגם מקטין משמעותית את הסיכוי לתאונות לא רצויות עקב מחסור במקום חניה או בניסיון להחנות את הרכב בשטח קטן מידי או אלי בגלל שמישהו אחר החנה את רכבו באופן לא תקין ושגוי.

היכן ניתן להתקין מחסום חניה אישי מתקפל עם שלט?

מחסום חניה פרטי מתקפל ניתן להתקין כמעט בכל מקום לפי דרישת הלקוח. ההתקנה יכולה להתבצע במקומות חנייה של מבנה מגורים משותף, בחניונים בהם ישנם הסדרי חנייה עבור עובדי המבנה, שטחים פרטיים אשר נמצאים בבעלותכם ושטחים נוספים בהם ניתן להתקין מחסומי חנייה אלקטרוניים.

אופן התקנה של מחסום חניה מתקפל עם שלט

על מנת להתקין באופן נכון ומדויק את מחסום החניה שלכם, יש לבצע כמה שלבים, למשל:

  • בשלב ראשון והחשוב הוא להחנות את הרכב שלכם במיקום הרצוי בתוך תא החניה המיועד עבור חנית הרכב.
  • מקם את המחסום המתקפל מתחת לפגוש האחורי של הרכב ובמרכזו של הרכב (בשכיבה).
  • לאחר שמיקמתם את המחסום במקומו המיועד, יש להוציא את הרכב שלכם מהחניה על מנת להשלים את ההתקנה של המחסום שלכם במקומו.
  • יש לסמן באופן ברור והנראה לעין את מיקום הקידוח דרך החורים שבבסיס המחסום.
  • והשלב האחרון בהתקנה הוא, לקדוח חורים בקוטר המתאים לאביזר החיבור, להכניס את אביזר החיבור למקום ולהבריג את מחסום החניה למקומו. לאחר שהמחסום מותקן ומחובר באופן יציב לקרקע, הנכם רשאים להחנות את הרכב בחניה שלכם.

הוראות שימוש במחסום חניה מתקפל עם שלט

במידה והמחסום חניה שלכם פועל באופן ידני, אתם צריכים לצאת מהרכב, שלכם ולפתוח את המנעול של המחסום בעזרת מפתח ולהשכיב אותו לרצפה. ורק לאחר מכן להשלים את פעולת החניה.

במידה והמחסום שלכם פעל על ידי חיישן או שלט רחוק, כל מה עליכם לעשות, זה לפתוח את מחסום החניה על ידי פקודה בשלט הרחוק ולהחנות את הרכב שלכם במקומו.

כאשר הנכם עוזבים את החנייה שלכם, עליכם להחזיר את מחסום החניה שלכם למצב זקוף על מנת להבטיח שהחניה שלכם תהייה פנויה עבורכם בכל רגע נתון.

מי יכול להשתמש במחסום חניה מתקפל אישי?

מחסום חניה מתקפל אישי מתאים לכל מי שמעוניין להבטיח את החניה הפרטית שלו בסביבה בה יש מצוקת חניה, או למי שרוצה לשמור שטחי חניה פנויים לשימוש מידי בחניונים, מוסדות, או עסקים. המחסום ניתן להתקנה קלה ומהירה, וניתן לפתוח אותו ולסגור אותו באופן ידני או אוטומטי, בהתאם לסוג המחסום.

עם חברת Sn Systems אתם יכולים להיות רגועים ושמחים שתמצאו מחסון חנייה מתקפל איכותי ומקצועי. עם מגוון רחב של מחסומי חניה המתקפלים שלנו, לקוחות יכולים למצוא את ההתאמה המושלמת לצרכים הספציפיים שלהם. אל תפספסו את ההזדמנות לשדרג את מתקן החניה שלכם עם מחסומים מתקפלים מהשורה הראשונה מבית Sn Systems ולחוות אמינות וקלות שימוש ללא תחרות!