אין ספק כי ניהול עסק הוא מורכב ולא פשוט כלל, כל בעל עסק באשר הוא מוצא את עצמו מתמודד עם נושאים רבים באופן שוטף ולכן עסקים רבים מפספסים דברים משמעותיים כמו תחום הביטחון בעסק הכולל מערכות מיגון ואבטחה שונות. המצב ההבטחוני בארץ הוא לא טוב והמציאות מראה כי נסיונות חדירה, שוד ופריצה או כל כוונה רעה הן רבות למדי. שודד אשר מצליח לפרוץ לעסק עלול לפגוע בו פיננסית, או ברמה של ביטחון הידע (במידה ונגנבים מסמכים עם פטנטים ומידע סודי של העסק) ואף פגיעות פיזיות. לכן יש חשיבות רבה במיגון העסק על ידי מערכת אזעקה לעסק.

לאחר ההתקנה אנו נספק מכתב המאשר את התקנת האזעקה בעסק לטובת חברת הביטוח.

איזה סוגי אזעקה לעסק קיימים?

קיים מגוון רחב של אזעקות לעסקים אשר מותקנות ופועלות בדרכים שונות.תמונה של מערכת אזעקה לעסק

  • אזעקות עם מצלמות: חיבור של אזעקה למצלמה מאפשר אבטחה ברמה גבוה מאוד שמעניקה הגנה וכוח הרתעה חזק מפני פריצות עתידיות. המצלמה מספקת מידע על מה שקורה בכל רגע והאזעקה תפעל בשעת הצורך במידה וקיימת פריצה. מערכת אזעקה לעסק זו תשדר אליכם בזמן אמת את המתרחש בעסק לטלפון או למחשב.
  • אזעקה אלחוטית: זו האזעקה הפשוטה ביותר להתקנה וגם הפופלארית ביותר. היא עובדת על סוללות ומבוססת על חיישני תנועה שמתריעים במידה וחודר גוף זר למקום.
  • אזעקה עם שלט: מערכת אזעקה לעסק אשר מופעלת על ידי שלט שנמצא בידי מורשים בלבד (בעל עסק/מנהל/עובד).

בנוסף לכל אלה יש עוד אזעקות רבות אחרות שמופעלות כל אחת באופן שונה ומשתנה בהתאם לסוגה, לדוגמא ישנם אזעקות בעלות גלאי נפח שזה גלאי אשר מזהה שינויים בתנועות ובשינוי הנפח בחלל, או אזעקות בעלות גלאי לשברים וסדקים בזכוכית, או גלאי אשר מזהה קולות קדיחה ועוד רבים אחרים. אין ספק כי ניתן למצוא ספקים רבים עבור מערכות אזעקה לעסק, לכן חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי אשר מתואם אישית לכל לקוח עסקי בהתאם לתנאי שטח, סוג העסק ואופיו.

מערכת אזעקה אצל SN SYSTEMS

חברתנו מספקת מגוון רחב של מערכות של מיגון ואבטחה לעסקים הכוללות התקנת מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה לעסק, אינטרקום ועוד. אם אתם מחפשים אזעקה לעסק נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ והכוונה, אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך החל מבחירת מערכת אזעקה לעסק ועד להתקנה עצמה. כמו כן, שירותנו ממשיכים גם לאחר ההתקנה ואנו זמינים בכל תקלה, בעיה ושאלה. לפרטים נוספים אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם או התקשרו אלינו 050-4479744

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו מספרים עלינו