גרים בבית פרטי וחוששים לשכוח את השער פתוח שחלילה טיפוסים מפוקפקים לא ייכנסו לחצר? או שאולי מדובר בחניון בעיר שנרקומנים רבים נוהגים להעביר שם את הלילה? דואגים מפני פריצות בגלל שאין לכם דרך לנעול את השער? יש הרבה פתרונות שכדאי לכם לשקול, אחד מהם היא התקנת אינטרקום לשער חיצוני וגם התקנת מצלמות אבטחה.

אינטרקום לבית פרטי היא מערכת תקשורת פשוטה אך פופולארית מאוד בקרב מקומות רבים כמו – בניינים, חניונים, מרפאות, מתחמים, בתים פרטיים, עסקים ועוד רבים. אינטרקום לשער כניסה מאפשר לנו לדעת מי נמצא מחוץ לביתנו ולהיות בשליטה על מי רשאי להיכנס לשטח ומי לא. אינטרקום לשער הוא חשוב מאוד על מנת למנוע פריצות, שוד, ונדליזם ונותן לנו תחושת הגנה וביטחון.

התקנת אינטרקום לשער חיצוני

אינטרקום לשער כניסה מאפשר לכם לקבל התראה מידית ברגע שמישהו יבקש או ינסה להיכנס ותוכלו לשוחח אתו על מנת לבדוק את סיבת ההגעה מבלי לצאת מביתכם.

תמונה של אינטרקום לשער כניסה

תוכלו לשלוט על פתיחה וסגירת השער בכל רגע נתון בלי הצורך לצאת החוצה ולפתוח את השער ידנית כל פעם מחדש. אינטרקום לשער כניסה הוא פתרון נהדר לאבטחה אידאלית של הבית ומאפשרת תקשורת בינך לבין הגורמים בחוץ בקלות ואופן בטוח. ניתן למצוא סוגים שונים של מערכות אינטרקום לשער בבית פרטי או בעסקים, ישנם כאלה המופעלים על ידי שיחת טלפון לגורם מורשה, פתיחת שער על ידי אפליקציה או סמארטפון, אינטרקום עם מצלמה, או עם שפורפרת ועוד רבים אחרים. חשוב לציין, כי גם לאחר שאתם בוחרים מערכת אינטרקום לא משנה כמה היא מורכבת, פשוטה ומה תקציבה חשוב מאוד כי התקנת אינטרקום לשער חיצוני תתבצע על ידי איש מקצוע מקצועי ובעל ניסיון כי איכות התקנה היא שתקבע את תפקודה של מערכת אינטרקום לשער חיצוני בטווח הרחוק.

חברת SN SYSTEMS מספקת מערכות מצלמות אבטחה הכוללות מערכות אינטרקום לשער כניסה. אנו נדאג להתאים עבורכם את מערכת אינטרקום לשער שתתאים עבורכם אישית. חברתנו מייבאת, משווקת ומתקינה מערכות אלו במקצועיות, אחריות ויחס חם ואדיב! אם אתם מעוניינים בהתקנת אינטרקום לשער חיצוני התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים לא התחייבות ונציגנו יחזרו אליכם עם פרטים ומגוון של הטבות 050-4479744

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו מספרים עלינו