• קטגוריה:כללי

כניסה לדירה חדשה מצריכה הכנת תשתיות תקשורת לבתי מגורים אשר משרתת את דיירי הבניין, תשתיות אלה כוללת את מערכת האינטרנט, טלפון וטלוויזיה, כולל מכשירי התקשורת השונים בבית. ללא תשתית תקשורת לבתי מגורים לא ניתן לחבר את דיירי הבניין למוצרי החשמל ולאמצעי התקשורת השונים.

הקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים

הקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים נעשית בכמה שלבים. את הקמת התשתיות ניתן לבצע בעת הבנייה, בעת השיפוצים או שרוצים להוסיף נקודות תקשורת חדשות למבנה קיים. הקמת התשתיות נעשית ע"י חציבה בתור הקירות שם מונחים צינורות הכבל אשר לתוכם מכניסים את חוטי התקשורת השונים. החציבה מתבצעת בשלב מוקדם בטרם הכניסה לבית ובשלב התחלתי , כך שניתן לשנות את מיקומם בהתאם לצרכי בעל המבנה ודרישותיו. לאחר הנחת התשתיות מכסים את מקום החציבה במלט, טיח וצבע על מנת שלא יראו את התשתיות. בסיום עבודות הגמר מגיע טכנאי אשר מחבר את מערכת התקשורת למערכת הראשית של הבניין.

הקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים
הקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים

מה כולל הקמת תשתיות לבתי מגורים?

הקמת תשתית תקשורת לבתי מגורים כולל חציבה בקירות בתי המגורים על מנת להניח את צינורות הכבל אשר לתוכם יש להכניס את חוטי התקשורת. לאחר הנחת התשתיות יש לכסות את מקום החציבה במלט, טיח וצבע ולאחר סיום עבודות הגמר יש להזמין טכנאי תשתיות תקשורת על מנת שיחבר אתכם למערכת הראשית של הבניין.

SN Systems אמינות, מקצועיות ושירות במקום אחד

אחד הדברים החשובים בעת מציאת חברה להקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים זה ניסיון החברה בתחום הקמת תשתיות תקשורת. אך בנוסף לכך, רצוי שהחברה תהיה מקצועית ואמינה על מנת שנוכל לסמוך עליה  בעת עבודות הקמת תשתיות התקשורת. בחברת SN Systems תמצאו אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים אשר יהיו לשירותכם בכל שאלה או בעיה שאתם נתקלים בה. דבר זה חשוב במיוחד שמדובר על הקמת תשתיות לבתי מגורים.

להזמנת טכנאי להקמת תשתיות תקשורת לבתי מגורים, התקשרו עוד היום לטלפון 050-4479744 ותיהנו מתשתיות תקשורת חזקות ויציבות.