הקמה מוצלחת של פרויקט תשתית מחשבים מחייבת תכנון מקיף ומקצועי על מנת לבסס רשת יציבה. לבסיס הרשת יש קשר ישיר למהירות הגלישה, לתקלות, תקשורת מוגבלת וכן להגדלת אפשרויות הגדלת ופיתוח התשתית בעתיד.

תשתיות תקשורת אינטרנט

תמונה של תשתיות תקשורתלפני שהולכים ומזמינים טכנאי תשתיות תקשורת חשוב להבין קודם מה ההבדלים בין התשתיות המוצעות בשוק ואיזה תשתית רשת תענה על הדרישות ולצרכים שלכם. 

תשתית רשת אלחוט ( WiFi) – רשת אלחוטית היא כנראה המוכרת והנפוצה ביותר בקרב עסקים וכמובן שבקרב פרטיים, היתרון הברור של רשת זו היא כמובן שבנוחיות שלה, אין צורך להיות מקובע לאזור אחד בחדר או להיות תלוי בכבלים וזה הפתרון האולטימטיבי לגלישה במחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. התשתיות הקיימות בארץ מאוד מתקדמות ומאפשרות חווית גלישה נוחה אך נוטה ליצור בעיות וקצרי תקשורת במידה והתקנת תשתיות תקשורת אינטרנט זו אינה מקצועית.

תשתית רשת סיב אופטי- רשת סיב אופטי היא היקרה אך המומלצת ביותר מבין תשתיות תקשורת אינטרנט המוצאות בשוק, למעשה תשתית מסוג זה יכולה לספק קיבולת בלתי נגמרת של אינטרנט וכן ידועה ביציבות ועמידות האינטרנט ומומלצת לעסקים גדולים יותר או עסקים שעיקר השירות שלהם ניתן דרך האינטרנט והחשיבות למהירות וגמישות של האינטרנט נמצא בחשיבות מרבית.

תשתית רשת כבלי אתרנט – כבל אתרנט מהווה כפתרון זול יותר לרשת סיב אופטי, תשתיות אלה מורכבות מכבלי  תקשורת בתקני CAT 7 , CAT 6A , CAT 5E ובקרוב יפרוץ לשוק תקן CAT 8 , כבלי אתרנט תומכים ברשתות של עד 100 גיגה וכן תשתית זו ידועה במחיר הזול לעומת התפוקה שהיא מספקת.

התקנת תשתיות תקשורת אינטרנט עם SN-SYSTEMS

כאמור לתשתיות הרשת יש חשיבות רבה בכל הקשור במהירות הגלישה, תקלות ויציבות הרשת. לכן חשוב מאוד לבחור בטכנאי תשתיות תקשורת אמין ומנוסה לביצוע העבודה. SN SYSTEMS מבצעת התקנות תשתיות בצורה האחרית, המקצועית והאמינה ביותר. אנו מתאימים אישית לכל לקוח את המערכת האולטימטיבית בשבילו ובהתאם לצרכיו.

צרו איתנו קשר באתר או התקשרו כבר עכשיו :  050-4479744

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו מספרים עלינו