חברת SN SYSTEMS מזמינה אתכם לבחור בפתרון אבטחה יעיל ופשוט – התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה. הודות לווידאו תוכלו לראות ולזהות אנשים שמקישים על הדלת שלכם. כעת התאפשר לכם לשלוט בפתיחה וסגירה של הדלת או השער מבלי לצאת החוצה ולהיות בשליטה על המתרחש גם כאשר אינכם נוכחים בבית ובכך לספק לעצמכם את ההגנה המרבית ושקט נפשי.

מערכות אינטרקום מצלמה שחברתנו מספקת עמידות בפני מזג אוויר סוער ועמיד בפני וונדליזם וכולל ראיית לילה. ישנם דגמים אשר כוללים זיהוי על ידי טביעת אצבע. אינטרקום עם מצלמה הוא מוצר יעיל וחכם שיכול להפוך את החיים שלכם לפשוטים ונעימים יותר ומספק את ההגנה המרבית בביתכם. כיום ניתן למצוא דגמי אינטרקום מצלמה חדשניים ומתקדמים ותוכלו לדעת מי נוקש בדלת דרך אפליקציה פשוטה שתהיה מותקנת לכם בטלפון.

כיצד בוחרים מערכת אינטרקום מצלמה?

חברה מקצועית: חשוב לרכוש מערכות אינטרקום אשר משווקות ונמכרות על ידי חברות מובילות.

אחריות: כאשר רוכשים אינטרקום מצלמה חשוב לבדוק אם המוצר מגיע עם תעודת אחריות מלאה על מנת שיהיה לאן לפנות במידה במקרה של תקלות ובעיות.

איכות צילום: כאשר רוכשים מערכת אינטרקום עם מצלמה חשוב לוודא כי איכות הצילום והתמונה שאתם רואים על המסך היא גבוה.

למי מתאים מערכת אינטרקום עם מצלמה

בעבר מערכת אינטרקום עם מצלמה הייתה פופולארית בקרב בניינים עסקים גדולים או משרדים שהעדיפו לא לשכור שירותי שמירה בכניסה של הבניין. אינטרקום עם מצלמהכיום, ניתן לראות בתי פרטיים רבים, בניינים אשר פונים אל פתרון אבטחה זה ומתקינים מערכות אינטרקום אלה. היא מתאימה עבור בניינים עם מספר רב של דיירים ומשתלמת במיוחד, לבתים פרטיים ולכל מי שרוצה להרגיש תחושת ביטחון ואיכות חיים גבוה יותר. במקום לצאת החוצה להסתכל מי מצלצל ניתן להיכנס לאפליקציה בטלפון ולראות מי האדם שרוצה להיכנס.

התקנת אינטרקום מצלמה

כאשר אתם בוחרים מערכת אינטרקום חשוב לזכור כי לאיכות ההתקנה יש חשיבות רבה. ידיים לא מיומנות עלולות לגרום לנזק עתידי ותקלות. אם אתם מחפשים מתקין אינטרקום עם מצלמה אתם מוזמנים לפנות אלינו וליהנות משירות אמין, מקצועי על ידי אנשי מקצוע מיומנים. פרטים נוספים והזמנות התקשרו אלינו:

חברת SN SYSTEMS הינה החברה המובילה בתחום התקנת מצלמות אבטחה וגם מערכות אינטרקום מצלמה. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי, אמין ומחירים אטרקטיביים במיוחד. לפרטים נוספים השאירו לנו פרטים ללא התחייבות או התקשרו אלינו – 050-4479744

שירותים נוספים

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו מספרים עלינו