• קטגוריה:כללי

לאור המציאות אשר נוצרה בשנים האחרונות כמעט בכל רחבי הארץ, התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף נמצאת במגמת עליה והביקוש עולה מצד הצרכנים מכיוון שהדיירים רוצים להרגיש בטוחים בבניין שלהם ובחצר הבניין.

הדיירים רוצים להיות בטוחים שמידת הצורך במידה וקרה אירוע חריג בשטח הבניין ומחוצה לו, יהיה ניתן לאתר את המפגע או פורץ לבניין באופן מהיר ויעיל. בעזרת מצלמות אבטחה ניתן לראות בכל רגע נתון במתרחש בשטח המבנה כולו וליהנות משקט נפשי ואבטחה מרובה.

מצלמות אבטחה בבניין משותף

האם מותר להתקין מצלמות אבטחה בבניין משותף על פי חוק?

התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף היא אומנם לא הליך מסובך, יחד עם זאת הוא עלול להיות גם מורכב. באופן כללי החוק במדינת ישראל מאשר התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף, עליכם יש לבצע הליך הסכמה מצד דיירי הבניין כולו ולעשות זאת בהתאם לחוק המקרקעין, לחוק הגנת הפרטיות ולחוק האזנת סתר.

לא ניתן להתקין מצלמות אבטחה ברשות היחיד של אדם שלא בהסכמתו. לעומת זאת, ברשות הרבים, כמו בחדרי מדרגות, בחניונים הכוללים מצלמות במחסומי חנייה אישיים, בחצרות של הבניין ובמעברים בהם שדה ראיה לקוי, ניתן להתקין מצלמות אבטחה בהחלטה של האספה הכללית של בעלי הדירות של הבניין, ברוב רגיל (51%), ובתנאי שאין פגיעה מהותית בדייר מיוחד. במידה וישנה פגיעה בדייר, יש לפנות אליו ולהשיג את הסכמתו או לחלופין לבקש אישור ממשרד בתים משותפים. בנוסף, יש לתלות שילוט אשר מציין כי במקום מותקנות מצלמות אבטחה, ולשמור את ההקלטות במקום מאובטח ולא נגיש לכולם

עלות התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף

עלות של התקנת מצלמות אבטחה זהו תחום רחב ויהיה מושפע מכמה גורמים אשר ישפיעו על עלות ההתקנה, כמו כמות המצלמות אשר מעוניינים להתקין בשטח הבניין, סוג המצלמות, מיקום המצלמות, והרכיבים הנלווים. בחברת sn-systems תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות אבטחה איכותיות ולהנות בצוות מקצועי המתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה בבניינים משותפים בפרט.

סוגי מצלמות שניתן להתקין לבית משותף

כיום בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה בהתאמה אישית, מכיוון שכל אחד מחפש מטרת אבטחה שונה ורמת אבטחה שונה. ישנם מצלמות אבטחה קוויות, מצלמות קוויות עם חיבור לאינטרנט ומצלמות אל חוטיות עם חיבור לאינטרנט נטענות או עם סוללות.

  • מצלמות קוויות, הם מצלמות אשר מחוברות בעזרת כבלים וחוטי חשמל אשר דורשות התקנה מורכבת יותר.
  • מצלמות קוויות עם חיבור לאינטרנט, הן מצלמות אבטחה אשר גם הן מחוברות בעזרת חוט חשמל ומתחברת גם לאינטרנט.
  • מצלמות אבטחה אל חוטיות, הן מצלמות אשר אינן דורשות שום חיבור קווי או חוטי חוץ מקיבוע לנקודה בה אתם רוצים שהיא תהייה מורכבת, ומתחברת ישירות לאינטרנט.

חבילות משתלמות ב- sn-systems להתקנת מצלמות אבטחה בבית משותף

אצלנו תוכלו להנות ממוצרים איכותיים ביותר הקיימים בשוק וממגוון רחב של מצלמות אבטחה וחבילות משתלמות במיוחד, כמו למשל:

  • המערכת כוללת 4 מצלמות עם ראיית לילה, נגד מים, עמידות גם לתנאי חוץ, מכשיר הקלטה DVR , כולל עברית מלאה בעלות של 2390 ₪ לא כולל מעם בעבור התקנה בסיסית.
  • המערכת כוללת 16 מצלמות עם ראיית לילה, נגד מים, עמידות גם לתנאי חוץ, מכשיר הקלטה DVR , כולל עברית מלאה. זיכרון בגודל 1 טרה ואפשרות לצפייה מרחוק. המחיר כולל התקנה, חיווט, הדרכה בעלות של 8900 ₪ .

מהם היתרונות במצלמות אבטחה בבניין משותף?

מצלמות אבטחה זהו כלי חיוני מאוד עבור כל מי שמתגורר בבניין המשותף אשר יכול לעזור לכם במידת הצורך. למצלמות אבטחה תוכלו לראות כמה יתרונות מרכזיים, כמו:

  • מצלמות אבטחה משמשות כמניעה חזקה מפני פשיעה. הן מעבירות המסר ברור לכל מי שנכנס לאזור הבניין, שהאזור מנוטר ומאובטח, מה שמפחית את הסיכוי לפשיעה.
  • מצלמות אבטחה יכולות לספק מידע רב במקרה של אירוע חריג אשר עלול לקרות בסביבת הבניין שלכם.
  • התקנת מצלמות אבטחה בבניין שלכם זו הוצאה כספית אשר מתחלקת בין כל דיירי הבניין, לכן זה הופך את העסקה למשתלמת.

אם גם הבניין שלכם זקוק לתגבורת ברמת האבטחה, והנכם מעוניינים להרגיש בטוחים בבניין שלכם ובחצר של הבניין, הנכם מוזמנים להגיע לאתר שלנו sn-systems ולהתרשם ממגוון של מוצרי אבטחה איכותיים אשר יתאימו בדיוק למה שאתם מחפשים כולל התקנה מקצועית של מצלמות אבטחה אצלכם בבניין!

מצלמות אבטחה בבית משותף

מוזמנים להתרשם מעוד שירותים שלנו:

  1. מצלמות אבטחה לבית
  2. מצלמת אבטחה נסתרת
  3. מצלמות אבטחה לגני ילדים
  4. מצלמות אבטחה בשידור חי