• קטגוריה:כללי

מהי מערכת אינטרקום אלחוטית?

מערכת אינטרקום אלחוטית לבית פרטי היא מכשיר המאפשר לך לתקשר עם אנשים בצד השני של דלת, שער או חלון. הם משמשים בדרך כלל בבתי מגורים ובבניינים מסחריים.

מכשיר זה פועל על ידי שליחת אות למקלט בצד השני של הדלת או החלון. לאחר מכן, המקלט ממיר את האות לצליל ומשדר אותו דרך אוזניה או רמקול בקצה השני. זה מאפשר לך לדבר עם כל אחד בצד השני מבלי לפתוח את הדלת, השער או החלון שלך.

כיצד להתקין אינטרקום בבית או בבניין?

אינטרקום לבית פרטי הוא מכשיר המאפשר תקשורת דו-כיוונית בין פנים וחוץ של בניין. הוא משמש לרוב בבנייני דירות, בתים משותפים ומעונות.

התקנה אופיינית של מערכת אינטרקום כוללת יחידה חיצונית עם רמקול ומיקרופון בחלק החיצוני של המבנה. ליחידה הפנימית יש רמקול ומיקרופון ליד דלת הכניסה או אזור הלובי. הרמקול ביחידה החיצונית מגביר את הצליל שישמע לתושבים בפנים תוך שהוא קולט גם צלילים מבחוץ.

היחידה הפנימית מאפשרת לדיירים לדבר עם אנשים בחוץ בזמן שהם נמצאים בבתיהם או במשרדיהם מבלי לפתוח את הדלתות או החלונות.

סוגי אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום אלחוטי: אינטרקום אלחוטי נוח יותר מכיוון שהם אינם זקוקים לחיווט כלשהו, אך הם יקרים יותר ממערכות קוויות מכיוון שהם דורשים מקור מתח ומחזירי אותות.

אינטרקום קווי: אינטרקום קווי זול יותר מאלחוט, אך הם דורשים התקנה של חיווט ומשחזרי אותות.

היתרונות של התקנת מערכת אינטרקום בבית

מערכת אינטרקום יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על קשר עם האנשים בבית והעולם החיצון. זוהי גם דרך מצוינת לעקוב אחר ילדים או חיות מחמד שעשויות לשחק בחוץ בזמן שאתה עסוק בפנים.

היתרונות כוללים:

-היכולת לתקשר עם אנשים אחרים בבית מכל חדר.

-היכולת לפקח על מה שקורה מחוץ לבית שלך.

-מעולה לבדיקת ילדים או חיות מחמד בזמן שאתה עסוק בתוך הבית.

-אתה יכול להשתמש בו בתור מוניטור לתינוק ולדבר עם ילדך מחדר אחר מבלי להיכנס לחדר השינה שלו ולהפריע לו.

-זהו אמצעי אבטחה נהדר, במיוחד אם אתה גר באזור שבו שיעורי הפשיעה גבוהים.

סוגי מערכות וידאו ביתיות פרטיות

מערכת מעקב הווידאו היא דרך להגן על הבית שלך מפני פולשים ופורצים. ישנם סוגים רבים של מערכות מעקב וידאו זמינות בשוק. חלקם חוטיים, בעוד שאחרים אלחוטיים.

למערכת קווית יש מספר חוטים המחברים את כל המצלמות עם רכזת מרכזית או DVR (מקליט וידאו דיגיטלי). מערכת מסוג זה מתאימה לבתים קטנים אך לא לבניינים גדולים. זה גם דורש התקנה ותחזוקה מקצועיים.

מערכות מעקב אלחוטיות מגיעות עם מצלמות בעלות מקור חשמל משלהן ויכולות להעביר אותות למקלט ללא כל צורך בחוטים, מה שהופך אותן למתאימות לבתים קטנים וגדולים כאחד וגם לעסקים. ניתן להתקין אותם על ידי מתקין מצלמות אבטחה, אך הם דורשים תחזוקה תכופה יותר ממערכות קוויות מכיוון שיש להם סוללות.