• קטגוריה:כללי

כל בעל נכס מבצע כמה וכמה פעולות כדי להעניק לבני משפחתו הגנה מקסימלית וביטחון אישי מרבי כשהם נמצאים בבית. המטרה היא שזרים לא יתקרבו הביתה ובטח ובטח שלא ייכנסו אליו.

התקנת אינטרקום לבית פרטי

אחת השיטות החדשניות והמוצלחות ביותר היא התקנת אינטרקום לבית עם מסך. מדובר במערכת דיגיטלית שמתקינים על חומת האבן או שער המתכת שמקיף את כל הבית. רק מי שגר בבית או קרובים נוספים יודעים את קוד הכניסה ולכן הם מקלידים אותו והשער נפתח לרווחה. עם זאת הם חייבים להקפיד על נעילה של השער לאחר הכניסה, כדי שזרים לא יחדרו לחצר.

כניסה של זרים לגינה סביב הבית

זרים שמגיעים לשער הכניסה לבית מצלצלים בפעמון כדי להיכנס פנימה. בני הבית ניגשים לאינטרקום שנמצא בבית ומסתכלים על הצג מיהו האדם שמצלצל. אם מדובר באדם מוכר כמו לדוגמה סבא, מאפשרים לו להיכנס. אך אם מדובר באדם זר שמצלצל באופציה של אינטרקום לבית עם מסך, לא פותחים את דלת הכניסה ומבררים אתו מה הוא רוצה. זהו השימוש האידאלי באופציה זו לאור היתרון הגדול בהימצאותו של מסך מעל האינטרקום.

המנגנון של האינטרקום

התקנה של אינטרקום לבית עם מסך, מתבצעת באמצעות איש מקצוע מעולה אשר עוסק בכך ביום יום ולכן הוא יודע איזה אינטרקום כדאי לרכוש מתוך ההיצע הקיים וזאת על פי המנגנונים שאין בהם תקלות אלא הלקוחות נהנים מהם לפרקי זמן ארוכים. כמו כן הוא מבצע את כל חיווט החשמל בין הבית לבין החלק החיצוני של הבית, כדי שהמערכת תפעל כראוי.

לאחר התקנה מבצעים סימולציה של הפעלה בכמה אופציות כדי לוודא שהמערכת תקינה ויכולה לשמש את בני הבית. ברוב המקרים המשפחות מחליפות מדי פעם את קוד הכניסה כדי שלא יוצר מצב שבו חבר או אדם זר יידע את קוד הכניסה ויוכל להשתמש בכך למטרות האישיות שלו.

אם אתה מעוניין להתקין מערך אינטרקום מחוץ לבית, הגעת למקום הנכון. הצוותים המנוסים והמיומנים שלנו ישמחו לתת לך הצעת מחיר ולבצע את ההתקנה המקצועית.