• קטגוריה:כללי

מצלמות אבטחה הן נושא חשוב מאד בכל בית, משרד, חנות וכל בית עסק. במקרים רבים בעלי הנכסים ובעלי העסקים מגלים פעילויות שונות שמתרחשות מתחת לאפם וללא ידיעתם. במקרים רבים מדובר בנזק לגוף, לנפש ולרכוש.

המטרה של מצלמות אבטחה בכל בית

מצלמות אבטחה זעירות לבית הן קטנטנות ולכן אפשר להסתיר אותן במקומות שונים בלי שיגלו אותן. בדרך זו אפשר לגלות את נראותם הברורה של הפורצים שנכנסו הביתה, חיטטו בחפצים וגם גנבו פריטים שונים.

אם יש בבית מטפלת עבור תינוק או עבור אדם קשיש, באמצעות התקנת מצלמות אבטחה זעירות לבית אפשר לראות את כל מה שקורה לאורך כל היום. כיצד מתייחסת המטפלת ליצור חסר ישע הן אם מדובר בתינוק והן אם מדובר באדם מבוגר. שניהם זקוקים לסיוע שלה בכל רגע ורגע בכל הנושאים שהם אינם עצמאים לבצע לבד. כל מה שקשור למזון, לבוש, חיתולים והתייחסות אלמנטרית ואנושית.

לא אחת התגלו באמצעות מצלמות אבטחה זעירות לבית מעשים נוראים שביצעו מטפלים ומטפלות בצורה בלתי אנושית. לאחר שהתגלה הדבר, הועברו הסרטונים למשטרה, כדי למצות את הדין עם האנשים הללו.

מה קורה בבית שלכם?

המצלמות הקטנטנות אינן נראות לעין. הן מוסתרות בתוך חפץ נוי או פריט אחר שממוקם בסלון או בחדר השינה ולכן אינו מעורר חשד. בדרך זו אפשר לעלות על מקרים רבים שקורים בבית כמו מעשי בגידה, מה עושים הילדים בחדרם, באילו אתרים הם מסתובבים, מה קורה עם החברים של הילדים כשהם בביתם ועוד. בהתאם לתוצאות ההורים מבצעים שינויים על פי הצורך כדי להגן על הילדים.

קישור של מצלמות אבטחה זעירות לבית

כדי להשיג תוצאות אפקטיביות במיוחד, מחברים את מצלמות האבטחה המתוחכמות אל מערכת האזעקה הביתית, למצלמות במעגל סגור, למצלמות אלחוטיות וכך יש בקרה ושליטה כולל הפעלת האזעקה בזמן אמת.

אם אתם מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה זעירות לבית או בעסק שלכם, היכנסו לחנות המוצרים שלנו והשאירו את הפרטים שלכם ונציג מיומן שלנו ישוחח אתכם בהקדם. הוא יציע לכם כמה אופציות כדי שתבחרו איזו מהן להתקין