• קטגוריה:כללי

הימצאותו של אינטרקום אלחוטי עם קודן הוא פרט חשוב בבתים ובמשרדים רבים כדי לשמור על ביטחונם של כל מי שנמצא בהם.

המטרה של התקנת אינטרקום אלחוטי עם קודן

העובדה שקיים אינטרקום אלחוטי עם קודן בכניסה לבית או למשרד מונעת את כניסתם של זרים למרחב הפרטי. לכן זוהי אופציה אקוטית בדירות ובבתים פרטיים ובמיוחד בשעות שבהן הילדים נמצאים בבית ללא הורה או מבוגר. מי שאינו מכיר את הקוד הסודי אינו מסוגל להיכנס לבית זה כך שהגנה היא מלאה.

כדי להגביר את תחושת הביטחון, מתקינים בדרך כלל מצלמה מעל הכניסה וכך רואים אם קיימת תנועה חשודה של זרים בהיקף הבית.

ליצירת אפקט מקסימלי של ביטחון, רצוי להחליף מדי פעם את פרטי הקוד כדי שאם מישהו ראה את אופן ההקלדה של הספרות הרלוונטיות, הוא לא יוכל להקליד אותן בעצמו ולהיכנס פנימה.

התקנה של קודן

כאשר מתכננים התקנה של אינטרקום אלחוטי עם קודן חשוב לשוחח עם אנשי מקצוע, כדי לקבל החלטה איזו סוג מכשיר לרכוש, איזה מותג וההתאמה המושלמת לצורך הקיים.

בהתאם למיקום שנבחר להתקנה, מבצעים הטכנאים את קביעת האינטרקום והקודן תוך חיווט חוטי החשמל כנדרש, הכנת השטח בו ימוקם האינטרנט וחיבור של נקודת חשמל אשר תאפשר חיבור אלחוטי.

טכנולוגיה חדשנית

שיטת אינטרקום אלחוטי עם קודן כבר קיימת כמה שנים אך עם הזמן יש בה מעת לעת חידושים ושימוש בטכנולוגיות חדשות כדי לחסום כל אפשרות של פריצת אינטרקום לבית פרטי. המגמה היא להתקין תמיד מערכות מתוחכמות כדי ליהנות מהן לאורך שנים.

קודן במשרד

במשרדים נהוג להתקין קודן בכניסה כדי שהעובדים בלבד ייכנסו למשרד ולא אחרים כמו זרים או שליחים ללא אישור לכך. קיימים גם משרדים שבהם יש כניסות גם לאגפים מסווגים או ייעודיים ובהם יש כניסה רק לעובדים מורשים. לכן רק הם יודעים את קודי הכניסה לחדרים הללו.

אם אתם זקוקים להתקנת אינטרקום עם קודן לבית או למשרד, היכנסו לאתר האינטרנט שלנו ותבחרו את הדגם שהוא הנכון ביותר עבורכם לשקט הנפשי שלכם ושל הסובבים אתכם.