• קטגוריה:כללי

בעידן המודרני בו אנו מתקנים מצלמות אבטחה שייסעו לנו להגן על הנכס שלנו, הדירה שלנו מפני גניבות ופריצות או כאשר מדובר במשרד להגן על המידע הנמצא בו אנו יכולים לבצע זאת בעצמנו או בעזרתו של מתקין מקצועי מומחה בתחום. אז מתי צריך מתקין מצלמות אבטחה?

מתי צריך מתקין מצלמות אבטחה?

בתחום של מצלמות אבטחה והתקנתם רצוי מאוד להיעזר מתקין מקצועי אשר לו יש את הידע והניסיון בהתקנת מצלמות אבטחה בצורה מושלמת וידע להתקין את המצלמה כמו שצריך מאשר להתקין מצלמת אבטחה בעצמכם. שירותי מתקין מצלמות איכותי יתקין לכם את המצלמה בנקודה המיועדת בצורה נכונה, יסביר לכם כיצד המצלמה שבחרתם עובדת וכיצד להשתמש בה. כמו כן, גם תוכלו לקבל מענה עבור כל שאלה שאינכם יודעים או בטוחים שתעלה בראשכם בנוגע למצלמת האבטחה שרכשתם. בנוסף לכך, ההתקנה באמצעותו שלמתקין מצלמות אבטחה תתבצע בצורה חזקה ויציבה שעשויה למנוע בעתיד תקלות מאשר תתקינו בעצמכם ואינכם יודעים לעשות זאת בצורה נכונה.

עלות התקנת מצלמות אבטחה

כאשר אתם מזמינים חברה להתקנת מצלמות אבטחה או מתקין מקצועי של מצלמות אבטחה פרטי אשר יידעו לתת מענה בכל בעיה שתקלו בה ומתן פתרון מקצועי ומהיר על מנת להקנות לכם שקט נפשי ותחושת ביטחון במצלמת אבטחה שבחרתם. כך, שלאחר שהוצאתם מכספכם האישי לא מעט כסף על מצלמת אבטחה כדאי שתדעו כיצד מורכבת עלות ההתקנה והמקלט. תחילה ממחיר התקנת מצלמת האבטחה, מחיר התקנה מערכת הקלטה ותוספות התקנה של מערכות מיוחדות ואביזרים נלווים שונים. מכאן, המחיר הממוצע בעבור התקנה של מצלמת אבטחת סטנדרטית הכוללת מצלמה אחת ועשרים מטרים של כבל ו – RG59  המחבר בין המצלמה למערכת ההקלטה יכול לנוע בין 350 ₪ ל – 500 ₪ הכולל מע"מ. ובעבור, התקנת מערכת הקלטה יכול לנוע בין 200 ₪ ל- 600 ₪ גולל מע"מ ואת תכנות מערכת הקלטה והתאמת אל מצלמות האבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה עם SN Systems

כדאי לבחור חברת מצלמות אבטחה מקצועית מתאימה או מתקין מצלמות אבטחה מהימן, ולשמחתכם הגעתם למקום הנכון. חברת SN Systems בעלת המלצות חמות וביקורות חייבות מלקוחות המרוצים ממתן שירות אדיב, מבחר עשיר של מצלמות אבטחה ובעלת איכות ציוד מהמובילים בתחום מצלמות האבטחה. לשאלה בעזרתם של צוות המתקינים שלנו, בעלי הניסיון וותק בתחום ישמחו לסייע לכם בהתקנת מצלמת אבטחה בצורה נכונה ואסתטית שתאבטח את הדירה, הנכס או המשרד שלכם מפני גניבות ופריצות, וכמובן תעניק לכם תחושת הגנה וביטחון במשך 24 שעות הודות לטכנולוגיה החדשה והמתקדמת. המצלמות שלנו אמינות, איכותיות ויעניקו לכם ראש שקט ולכן, השירות שלנו מתבצע באמינות, מקצועיות, באחריות והתחייבות מלאה בכל מקרה של תקלה, והכל בשקיפות מלאה לכל לקוחותינו.

מעוניינים במתקין מצלמות אבטחה מקצועי? התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 050-4479744 ותקבלו הצעת מחיר מפורטת והוגנת ותוכלו להנות מהתקנה איכותית ונכונה של מצלמת אבטחה.