רוצים לספק הגנה מרבית לביתכם או עסקיכם ברעננה? זה הזמן לדעת הכול על התקנת מצלמות אבטחה לבית או לבית העסק.

מצלמות אבטחה ברעננה מהוות אמצעי יעיל לצרכי הגנה על הבית או בית העסק, וזאת לנוכח העבודה שהן מאפשרות לכל אחד ואחת מביניכם לפקח על כל המתרחש בסביבת המגורים או העבודה בזמן אמת ובכל רגע נתון. יחד עם זאת, חשוב לציין שמצלמות האבטחה הן רכיב אחד בתוך מערכת שלמה באמצעותה ניתן לתעד ולהקליט את כל המתרחש בשטח או במקום בו מותקנת מערכת מצלמות אבטחה.

מערכות מצלמות אבטחה – למי הן מיועדות?

יעילותה של מערכת מצלמות אבטחה באה לידי ביטוי גם כאמצעי צפייה והקלטה לצרכי תיעוד המתרחש בזמן אמת במקום בו היא מותקנת וגם כאמצעי התרעתי המונע בחלק גדול מהמקרים התרחשותם של מעשי וונדליזם ופשעים שונים.

יעילות המערכת הפכה אותה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי המיגון הנפוצים והשימושיים ביותר בכל סוגי המבנים, כאשר התקנה של מערכת מצלמות אבטחה בבתי עסק מסוימים, מהווה הכרח לקבלת רישיון להפעלת בית העסק. לפיכך, התקנת מצלמות אבטחה ברעננה היא פעולה המיועדת לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לספק הגנה מרבית לביתו ואו סביבת עבודתו.

מערכת מצלמות אבטחה מסוג DVR

אחת ממערכות מצלמות האבטחה הפופולאריות ביותר הן מערכות DVR המספקות פתרון ייעודי לצרכי צילום והקלטה בזמן אמת. מערכת זו מותאמת למגוון רחב של מצלמות אבטחה כגון: מצלמות כיפה, מצלמות זרוע, מצלמות נגד מים ומצלמות ראיית לילה. מערכות ה-DVR מיועדות לצרכי צפייה בזמן אמת במתרחש לעיני מצלמות אבטחה ברעננה המותקנות במבנים כאלו ואחרים, וזאת בנוסף לפונקציית הקלטת המתרחש על גבי כונן קשיח. חשוב לציין שמערכות מסוג DVR פועלות באמצעות מערכת הפעלה מסוג LINUX, ובכך הן מספקות מענה אופטימאלי מפני וירוסים ואיומי סייבר כאלו ואחרים, וזאת בניגוד למערכות מצלמות אבטחה מבוססות מחשב.

תכנון התקנת מערכות מצלמות אבטחה, חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחומם, וזאת על מנת לבחון את כל דרישות האבטחה הנחוצות לכם ולבצע התאמה אופטימאלית בין סוג המצלמות והמערכת לבין צרכי האבטחה הנחוצים לכם בהתאם לגודל המבנה ופרמטרים נוספים.