קיימים פתרונות שונים על מנת לאבטח את הנכס כמו: דלתות פלדת, שימוש במנעולים חכמים ומתוחכמים אך יחד עם זאת, מערכת של מצלמת אבטחה איכותית תעשה את העבודה המיטבית ביותר. מחפשים מצלמות אבטחה ברמת אפעל? חברת SN-SYSTEM פתרונות חדשניים במערכות מיגון ואבטחה.

מצלמות אבטחה מוכיחות את עצמן בזמן אמת

החשיבות של מצלמות האבטחה מאפשרות לנו להיות רגועים ובראש שקט, תחושת ביטחון מהעבודה שהמצלמה משמשת ככלי מרתיע, מרחיק אך מוכיחה את עצמה ואת היעילות שלה בזמן אמת במקרים בהם מתרחשים מקרים של גניבות, פריצות, תקריות שונות או אלימות, בבתי אבות ודיור מוגן,  מקרים חריגים בבתי הספר, בגנים ופעוטונים המסייעת במניעת טרגדיות. מצלמות אבטחה שונות אחת מהשנייה בשיטת התקשורת שלהן, בשיטת ההתקנה, בצורה שלהו ובפונקציות שהן מאפשרות ובייעוד שלהן. כך לדוגמא, ישנן מצלמות שמיועדות לראייה לילית, מצלמות המכילות בתוכן אינפרא אדום, מצלמות IP, מצלמות דמה, מצלמות נסתרות או גלויות ועוד. לכל אחת מהן, כמו לכל מוצר יש יתרונות וחסרונות משלה ולהחליט מראש מהן התכונות שתחפשו במצלמת האבטחה שלכם על מנת שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

התקנת מצלמת אבטחה

מעבר לחשיבות הגדולה של מצלמות האבטחה לאורח שגרת חיינו, גם אופן ההתקנה לא פחות חשובה . כיום, אין ספק בשביל לחסוך את עלות ההתקנה ניתן לבצע זאת באופן עצמאי אך הסחרון  הגדול ביותר בכך הוא החוסר ניסיון וידע מקצועי בהתקנה מדויקת ונכונה שתמנע תקלות בעתיד. סיוע של איש מקצוע, מתקין מצלמות אבטחה מקצועי אשר לו את הידע והניסיון במצלמת האבטחה עצמה, במערכת ההקלטה שלה ובאופן צורת ההתקנה והאביזרים הנלווים לה. בנוסף, לכך, המתקין ידע יסביר לכם אודות המצלמה ולמעשה יספק לכם מענה לכל שאלה הקשורה במצלמת האבטחה שבחרתם בצורה מקצועית.

מצלמות אבטחה ברמת אפעל עם SN-SYSTEMS

חברתנו SN-SYSTEM  , מתמחה במתן פתרונות חדשניים עבור מערכות מיגון ואבטחה שונים עבור בתי עסק, חנויות, משרדים וגם לפרטיים באזורים השונים בארץ, כך לדוגמא, אנו מספקים מצלמות אבטחה ברמת אפעל. שירותנו מתמקד בייבוא והתקנה של מצלמות אבטחה שונות ומגוונות בהתאמה למערכות, לדרישות וצרכי הלקוח על בצורה המקצועית ביותר. מעבר לכך, אנו מספקים שירותים נוספים: הקמת תשתיות תקשורת לעסקים שונים, בתי קפה, הקמת תשתיות אינטרנט, כמו כן, גם אינטרקום וקודנים מסוגים שונים לצד מערכות אעזקה איכותיות שיקנו לכם תחושת ביטחון מקסימלית. הצוות שלנו הינו מומחה בתחום שיבטיחו לכם ביטחון מקסימלי שילוו אתכם לאורך כל הדרך במקצועיות ובאדיבות רבה.

בואו לבחור את מצלמת האבטחה שלכם ולקבל הצעת מחיר הוגנת. לפרטים נוספים התקשרו אלינו בטלפון 050-4479744 ונשמח ללוות אתכם בתהליך עד להתקנה מקצועית.