• קטגוריה:כללי

הרצון לשמור על הפרטיות מוביל לכך שבמקומות רבים כמו בתים, דירות ומשרדים, קיים אינטרקום עם מסך ולכן רק כאשר אדם מוכר מגיע לכניסה, מאפשרים לו להיכנס פנימה.

בטיחות בכל מקום

בכל אחד מהמקומות הללו, הרצון הוא להגן על בני הבית ועל העובדים ולמנוע את כניסתם של זרים לשטח. זו הסיבה שמתקינים בהם אינטרקום עם מסך אשר מאפשר לראות את הדמות שמגיעה לשער ובהתאם לכך לפתוח את השער עבורו, או לא.

מערכת אינטרקום בבית

נוכלים ופורצים מנסים מעת לעת לחדור למרחב הפרטי בדירות ובבתים פרטיים. הדבר קורה בשעות הלילה וגם בשעות היום. ההתקנה של אינטרקום עם מסך מחוברת בדרך כלל למערך האזעקה וכך כאשר הגלאים מתריעים על כך שיש מישהו חשוד ליד השער, הם מפעילים את האזעקה. לאור ההתרעה הזו במקרים רבים הגנבים מתרחקים ממקום זה.

יש מקרים רבים שהילדים שבים הביתה לאחר הלימודים ונמצאים לבד בבית ללא הורה ולכן קיימת חשיבות רבה שהם לא יפתחו לאף אדם זר את השער. המערכות המתוחכמות אשר הותקנו בבית ומחוצה לו יאפשרו להם את כל מרחב ההגנה אשר נחוץ להם.

מערכת אינטרקום בעסק

ההגנה שמעניקה מערכת של אינטרקום עם מסך בכל עסק היא כפולה. מצד אחד היא מגנה מפני כניסה של גורמים עוינים שמעוניינים לבצע גניבה של סחורות, מחשבים או ציוד אחר. בנוסף לכך היא מגנה גם מפני פעולות פנימיות שעלולים לבצע העובדים.

זו הסיבה שמערך אינטרקום עם מסך מחובר גם למצלמות והנהלת החברה יכולה לראות בזמן אמת מה קורה בעסק וגם לאחר מכן אפשר לראות מה קרה בשעות מסוימות.

אופן הפעולה של האינטרקום

את האינטרקום מתקינים אנשי המקצוע ליד שער הכניסה בבית פרטי או ליד הדלת של הדירה. יש במערכת לוח מקשים ומי שמכיר את הקוד מקליד אותו. כך נפתח השער או דלת הדירה / המשרד. המגמה היא להחליף מדי פעם קוד כדי להקשות על הפורצים.

אם אתם מעוניינים בהתקנת מערכת מעולה, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונתאם התקנה בהקדם.