התקנת מצלמות אבטחה SN SYSTEMS

4 מצלמות עם DVR ב-2,490 ₪ + מע"מ בלבד!

עד גמר המלאי
לזמן מוגבל!

מתקין מצלמות אבטחה Sn-Systems

אנו ב- SN SYSTEMS גאים לספק לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פתרונות חדשניים עבור מערכות מיגון ואבטחה ללא פשרות ובאחריות! עיקר שירותנו מתמקד ביבוא והתקנת מצלמות אבטחה לבית, עסקים ובניינים תוך התאמת המערכות לתנאים ולצרכי הלקוח באופן המיטבי. אצלנו -התקנת מצלמות אבטחה מתבצעת על ידי טכנאים מיומנים ומקצועיים שיבטיחו לכם את הביטחון המקסימלי!

בין אם יש לכם בית פרטי, בניין, משרד, עסק – כיום כל אחד צריך להתקין מצלמות אבטחה! הן מאפשרות לנו להיות בראש שקט, משמשות ככלי מרתיע ומרחיק ובמקרים רבים חושף מקרים חמורים כמו גניבות, פריצות ותקריות רבות אחרות. כמו כן, לצערנו נחשפנו למקרים חריגים בבתי ספר, פעוטונים ואף בבתים פרטיים שבזכות מצלמות אבטחה נחסכו טרגדיות ויעילותן הוכחה בזמן אמת.

אנו בחברת sn-system נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים עבורכם את מערכת האבטחה המתאימה עבורכם וכל זאת ייעשה באדיבות, מקצועיות ואחריות.

התקנת מצלמות אבטחה

ממליצים עלינו

צרו איתנו קשר

הלקוחות שלנו

אינטרקום + קודן ומצלמה עם ראיית לילה כולל מסך ב-2,490 ₪ + מע"מ

עד גמר המלאי
לזמן מוגבל!

הכין ניתן להתקין מצלמות אבטחה?

את מצלמות האבטחה ניתן להתקין בכל מקום כמו: התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי, בניין משותף, בתי עסק, לובי של מבנים, משרדים, פארקים, חצרות ועוד.

סוגי מצלמות אבטחה

ישנם כמה סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה אשר משתמשים בהן ברוב המקרים, כמו למשל:

  • מצלמות אינפרה אדום (IR Cameras)– מצלמות אלה מאפשרות צילום בתנאי תאורה נמוכים במיוחד כמו חושך ושעות הלילה המאוחרות שהן החשוכות במיוחד.
  • מצלמות כיפה (Dome Cameras)- נפוצות בעיקר במשרדים, חנויות ומקומות מקורים ובעלות מראה כיפתי עגול.
  • מצלמות IP– מצלמות דיגיטליות המתחברות ישירות לרשת התקשורת. מצלמות אייפי יכולות להיות מצלמות אלחוטיות ומספקות איכות צפייה גבוהה וטובה.

הליך התקנת מצלמות אבטחה לבית ולעסק

התקנת מצלמות אבטחה היא פעולה חשובה לשמירה על הבית שלכם או בית העסק, לכן חשוב להשתמש במוצרים איכותיים ומתאימים לצרכים שלכם, ומומלץ להיעזר במתקין מצלמות מקצועי אשר יודע להתקין את כל סוגי המצלמות בצורה יעילה ועם הקפדה על כל השלבים הנדרשים, כמו למשל:

  • תכנון ובחירת מיקום– חשוב לתכנן נכון ולבחור את המיקום הנכון ביותר אשר יעזור לכם לצפות באזורים החשובים עבורכם כמו חניה או חניון, פרוזדור, חדר מגורים, חדר תינוקות ועוד.
  • בחירת סוג מצלמות – יש לבחור בסוג הנכון של מצלמות אבטחה כמו מצלמות חוץ או פנים. מצלמות פנים אינן חייבות להיות מוגנות או מותאמות למזג אוויר המשתנה לעומת מצלמות חוץ אשר חייבות להיות מוגנות מים, לחות ותנאים שונים.
  • בחירה של כמות מצלמות בהתאם לגודל של המבנה או שטח.
  • הכנה של השטח עבור ההתקנה כולל את כל הציוד הנדרש עבור ההליך.
  • שלב אחרון הוא ההתקנה הפיזית של מצלמות אבטחה כולל חיבורים בעזרת כבלים במידת הצורך.
  • בדיקה בסיום ההתקנה אשר מאפשרת לבדוק האם כל המוצרים מחוברים כראוי והכול פועל כשורה.

למה לבחור בשירותי התקנת מצלמות לבית ולעסק של sn-systems?

אצלנו ב- sn-systems תוכלו לhהנות ממגוון עשיר של מצלמות אבטחה לכל מטרה. אנו עושים את הכול על מנת לספק לקהל לקוחותינו את הפתרונות הכי חדישים בענף מצלמות אבטחה תוך כדי הקפדה על כל הפרטים הקטנים המעניקים נוחות ורמת תפעול פשוטה ונגישה לכל אחד ואחת. בנוסף אנו מספקים שירותי התקנת מצלמות אבטחה לבית ולעסק על ידי מתקין מצלמות אבטחה מנוסה ומקצועי.

איך לבחור מתקין מצלמות אבטחה מקצועי?

בענף האבטחה תוכלו למצוא לא מעט מתקינים שונים ומוצרים מגוונים, אך לא בהכרח השירות אותו תקבלו יהיה מספיק אמין ומקצועי, וזו הנקודה אשר מאוד חשובה לנו, לכן אנו בsn-systems מקפידים על לבחור את אנשי הצוות הטובים ביותר עם הציוד הכי חדשני והטוב ביותר. אנו אוהבים את מה שאנחנו עושים לכן גם מעניקים אחריות לציוד שלנו ובעלי זמינות גבוהה במיוחד. אז למה אתם מחכים? אנחנו כבר בדרך אליכם.

מאמרים אחרונים

מחסום חניה מתקפל אישי מקצועי

מחסום חניה מתקפל

לאור הביקוש הרב של נהגים רבים ברחבי הארץ לאמצעי נגיש וקל להתקנה עבור שמירה של חניה עבור הרכב הפרטי, כיום תוכלו לפגוש מבחר ענק של

קרא עוד »

מותגים מובילים