מערכת אינטרקום לבניין משותף משמשת אמצעי משמעותי בשמירה על ביטחון בבניינים משותפים. על ידי האינטרקום נוכל לוודא כי דלת הבניין נעולה תמיד והשליטה על האנשים הרשאים להיכנס לבניין המשותף תהיה בידי הדיירים. התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף יכולה למנוע פריצות, גניבות ואנשים לא רצויים שיכולים להיכנס חלילה לביתכם.

אם אתם מחפשים אינטרקום לבניין במחירים משתלמים הגעתם למקום הנכון! חברת SN SYSTEMS היא המובילה בייבוא, שיווק וכן התקנת מצלמות אבטחה ומערכות מיגון ואבטחה כמו מערכות אינטרקום לבניין משותף ולכם נותר ליהנות משירות מקצועי, אמין ואישי וכמובן תחושת ביטחון מלאה !

חשיבותה של מערכת אינטרקום לבניין משותף

בבניינים משותפים בערים פעמים רבות אנו מגלים כי דרך הכניסה לבניין עוברים אנשים רבים אשר נכנסים למתחם הציבורי שביתנו נמצא. רוב האנשים שנכנסים לבניין הם אורחים רצויים אך לעיתים יכולים להגיע גם טיפוסים מפוקפקים ועוינים שעלולים לסכן את בטחונו האישי – נרקומנים, גנבים, פורצים ועבריינים נוספים. התקנת מערכת אינטרקום לבניין מגורים יכול למנוע מקרים כאלה ולהוות מערכת בקרה שתמנע נזקים. 

כמה עולה אינטרקום לבניין מגורים?

חברתנו מספקת מערכות מצלמות אבטחה וגם מערכות אינטרקום לבניין מגורים איכותיות המגיעות בצורות וגדלים שונים: אינטרקום עם טלפון, הפעלה על ידי קודן, הפעלה על ידי אפליקציה, אינטרקום עם מסך טלוויזיה ועוד סוגים רבים. מחיר אינטרקום לבניין משותף משתנה בהתאם לנתונים רבים, הדרך הכי טובה לבדוק מחיר היא להתקשר אלינו ואנו נדאג להתאים עבורכם את מערכת אינטרקום לבניין משותף על תנאי השטח, צרכים, אנשים (ילדים/מבוגרים/בעלי מגבוליות) ותקציב!

קיימת חשיבות רבה לשמירה על פרטיות בבניין מגורים, המטרה היא לשמור על ביטחון ולמנוע מכל מיני גורמים לא רצויים להיכנס ולהגיע עד לדלת הבית. בניינים חדשים כבר נבנים מראש עם דלת ואינטרקום לבניין מגורים וגם דיירי בניינים ישנים משפצים את הכניסות ומוסיפים אינטרקום כדי להגן ולסנן את האורחים הלא קרואים.

אינטרקום לשמירה על הבית

לפני שאתם פותחים את דלת הבית שלכם אתם מוודאים מי הוא זה שמעוניין להיכנס ובוחרים אם לאפשר כניסה או לא. אתם יודעים האם הזמנתם אורחים או שאתם מצפים למשלוח, טכנאי או איש מקצוע, אבל אם יפתיעו אתכם בדפיקה לא צפויה על הדלת אתם תמיד תוודאו מי זה לפני שתפתחו. אם אלו ההורים או הילדים שהפתיעו בביקור או שמא זה מישהו שאתם לא מעוניינים לראות כרגע. אבל איך מונעים את כניסתם של אנשים לא רצויים למתחם הבניין עוד לפני בכלל שהגיעו אל דלת הדירה הפרטית שלכם? אינטרקום לבניין מגורים מאפשר לכם פרטיות וביטחון.

אינטרקום לבניין מגורים

אינטרקום לבניין מגורים כחסימה מפני זרים

בנייני מגורים הופכים להיות גבוהים יותר ויותר וגדולים ומספר הדיירים בכל בניין הולך וגדל. עם הגידול בכמות הדיירים הולכים וגדלים גם עוברי האורח שעוברים בבניין בכל יום. אורחים, אנשי מקצוע, טכנאים, שליחים, חברים ועוד. אבל בין כל אלה עלולים להסתנן לבניין גם אנשים לא רצויים כמו גנבים, פורצים, דרי רחוב שמחפשים מקום לישון ואפילו בעלי חיים שמחפשים מקלט ממזג האוויר שבחוץ. אינטרקום לבניין מגורים הוא חסם לכל אלה שאנחנו לא מעוניינים שיכנסו לבניין ללא רשותנו. אינטרקום זה  מאפשר הגנה על ביטחונם של הדיירים, רכושם ועל ניקיונו ותקינותו של הבניין כולו.

כל בניין והאינטרקום שלו

כשבוחרים אינטרקום לבניין מגורים כדאי לדעת כי יש מבחר גדול של דגמים וחשוב להתאים את האינטרקום הנכון לתקציב הבניין ולצרכים. שי מצלמות אבטחה מספק אינטרקום עם מצלמה או בלעדיה, אינטרקום שמופעל על ידי אפליקציה ומאפשר שימוש מכל חדר בבית או הפעלה באמצעות קודן. חשוב להתקין את האינטרקום הדירתי בהתאם לדיירים ולהתחשב בבעלי מוגבלויות, נכים וילדים קטנים כדי לאפשר להם שימוש נוח באינטרקום.

כדי למצוא אינטרקום לבניין מגורים שמתאים לכם, ראו את ההיצע הגדול של שי מצלמות אבטחה ותוכלו להתרשם מהמגוון. צרו אתנו קשר ונשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי והכוונה, כדי לבחור את האופציה שהיא הנכונה ביותר עבור הבניין על פי כמה נקודות אפיון.

אינטרקום לבניין מגורים אצל SN SYSTEMS

כשאתם בוחרים את מערכת האינטרקום לבית חשוב לזכור כי לאיכות ההתקנה יש חשיבות רבה לא פחות מהתקנת מערכת האינטרקום עצמה! ידיים לא מיומנות עלולות לייצר יותר נזקים עתידיים ותקלות שניתן לחסוך. אם אתם מחפשים להתקין אינטרקום לבניין אתם מוזמנים לפנות אלינו וליהנות משירות מקצועי ואמין על ידי אנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרות מתאימות ויתנו לכם יחס אישי.

לייעוץ מקצועי וקבלת פרטים נוספים השאירו פרטים עוד היום ללא התחייבות או התקשרו אלינו בטלפון: 050-4479744

המותגים שלנו

פרויקטים נבחרים

הלקוחות שלנו מספרים עלינו