• קטגוריה:כללי

הכניסה לבית משותף אמורה להיות רק עבור דיירי הבניין או עבור אורחים שידוע מראש שהם יגיעו. לכן קיימת חשיבות גבוהה לכך שהדלת תמיד סגורה.

הגנה על דיירי הבניין

המטרה היא לא לאפשר כניסה של זרים שעלולים להיות פורצים, סוטים, עבריינים ועוד למתחם הפרטי השייך לדיירי הבניין וזאת כדי ליצור עבורם מערכת הגנה. העובדה שהדלת סגורה יוצרת שקט נפשי לדיירי הבניין ובמיוחד לאנשים מבוגרים שחיים לבד וגם להורים לילדים צעירים שנשארים לעיתים לבד בבית בין סיום הלימודים לשעת ההגעה של ההורים לאחר העבודה שלהם.

כולם מודעים לעובדה שיש להיזהר מאנשים זרים ואסור לפתוח להם את דלת הדירה, אך כאשר הדלת הראשית למטה סגורה כהלכה, הסיכוי שמישהו זר יחדור פנימה הוא מופחת.

אינטרקום לבית משותף

התקנה של אינטרקום לבית משותף

אינטרקום לבית משותף הוא הפתרון האידאלי עבור הדיירים. מזמינים איש מקצוע שהוא מומחה לתחום זה והוא מתכנן את ההתקנה. האינטרקום הוא לוח מלבני שיש בו אפשרות להקליד את כל הספרות וגם להוסיף בסיום כוכבית או סולמית. וועד הבית קובע קוד כניסה ספציפי אשר מועבר לידיעתם של כל הדיירים והם משתמשים בו בעת הכניסה. רצוי מדי פעם להחליף את הקוד, כדי שאם גורם זר מסוים עלה על המידע, הוא לא יוכל להיכנס לאור הקוד החדש.

האינטרקום מחובר למערך החשמל בבניין המשותף ובאמצעותו הוא פועל. בנוסף לכך מערכת האינטרקום המודרנית בנויה על קישור לאחד מהספקים הסלולריים, כמו לדוגמה פרטנר או סלקום.

אורח שמגיע אל אינטרקום לבית משותף, רואה את שמות המשפחה של הדיירים ובוחר בשם של המשפחה שאליהם הוא אמור להגיע. לכל משפחה תוכנתו מראש פרטי הטלפון הסלולרי של שני בני הזוג ולכן כאשר האורח לוחץ על המקש, הטלפון הסלולרי של הדיירים מצלצל. בשלב זה יש באפשרותם ללחוץ על מקש הכוכבית ובדרך זו הם פותחים את דלת הכניסה לאורח הספציפי ומאפשרים לו לעלות לדירתם.

אם בבניין שלכם הדלת פתוחה, מומלץ להתקין אינטרקום לבית משותף. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח להיפגש ולבצע עבורכם את ההתקנה.