• קטגוריה:כללי

מחפשים אחר מצלמות אבטחה מקצועיות ואיכותיות לבית העסק או לסביבת המגורים? אצלנו ב SN SYSTEM, החברה המובילה בישראל למכירה והתקנה של מצלמות אבטחה, תוכלו למצוא היצע מרשים של פתרונות שירות בתחום מצלמות האבטחה.

מצלמות אבטחה הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי המיגון והאבטחה החיוניים וההכרחיים ביותר בכל בית עסק ולכל סביבת מגורים. מצלמות האבטחה השונות משלבות בתוכן טכנולוגיות מתקדמות הכוללות בין היתר מוניטור למטרות צפייה מרחוק, מקליטי קול וטכנולוגיות נוספות.

אצלנו ב SN SYSTEM, החברה המובילה בישראל לשיווק והתקנה של מערכות מיגון ואבטחה, תוכלו למצוא היצע מרשים ואיכותי של מצלמות אבטחה במבצע מכירות אטרקטיבי. בין יתר סוגי המצלמות המשווקות ומותקנות על ידינו בכל סוגי העסקים ובכל סביבת מגורים, תוכלו למצוא: מצלמות צינור (כיפה), מצלמות ראיית לילה, מצלמות ADH, מצלמות נגד מים, מצלמות אבטחה לדלתות הכניסה, מצלמות אבטחה עם SIM וסוגי מצלמות נוספים המותאמים באופן פרטני לכל צרכי המיגון והאבטחה הנחוצים לכם.

חבילות שירות אטרקטיביות

על מנת לאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של מצלמות אבטחה במבצע מכירות לאורך כל ימות השנה, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מחבילות שירות המשלבות בין עלויות המצלמה ועלויות ההתקנה לבין אחריות מלאה ופתרונות תחזוקה.

חבילות השירות האטרקטיביות שלנו מיועדות לכל סוגי העסקים ולכל אחד ואחת מביניכם המעוניין למגן את סביבת מגוריו במערכת אבטחה ייעודית הכוללת בתוכה מצלמות אבטחה מתקדמות מסוגן. כמו כן, אנו מספקים שירותי מכירה והתקנה של מערכות אזעקה ואינטרקום, וזאת לצד שירותי הקמה ותכנון של תשתיות תקשורת ומערכות לגילוי אש. לרשותנו, מגוון רחב של מוצרי איכות המיוצרים על ידי המותגים המובילים בעולם ואנו מקפידים לחדש את מלאי המוצרים המשווקים על ידינו בהתאם לכל החידושים הטכנולוגיים בענף.

אם גם אתם מחפשים אחר מצלמות אבטחה במבצע מכירות אטרקטיבי לאורך כל ימות השנה, זה הזמן ליצור איתנו קשר וליהנות גם משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לסוגי המצלמות הנחוצות לכם וכל זאת בהתאמה אישית לצרכי המיגון והאבטחה.

לפרטים נוספים בנושא, צרו קשר עוד היום עם נציגי השירות שלנו. חייגו: 050-4479744