מתגוררים או מנהלים בית עסק באחד מיישובי בקעת אונו? זה הזמן לדעת הכול על שירותי התקנת מצלמות אבטחה בבתי עסק, מבני משרדים, דירות ובתים פרטיים באזור בקעת אונו.

מצלמות אבטחה הפכו במהלך השנים האחרונות לאחד מאמצעי המיגון היעילים וההכרחיים ביותר בכל סביבת מגורים, מסחר ותעשייה, כאשר עצם הימצאותה של מערכת מצלמות אבטחה בשטח מבנים מכל סוג, מהווה אמצעי התרעה לביצוע פשעים ומעשי וונדליזם בשטח המבנה.

מה הן מערכות מצלמות אבטחה ולמי הן מיועדות?

התקנת מערכת מצלמות אבטחה בבקעת אונו היא למעשה מערכת במעגל סגור, המורכבת ממספר סוגים שונים של מצלמות אבטחה שמספרן נקבע בהתאם לגודל החלל בו היא מותקנת. מערכת זו משלבות בתוכה מוניטור ו/או אמצעי צפייה מרחוק, וזאת לצד מערכות המשלבות בתוכן גם מקליט קול מסוג DVR. בין יתר סוגי המצלמות הנפוצות ביותר המותקנות במערכת מצלמות אבטחה כזו או אחרת, תוכלו למצוא: מצלמות צינור/כיפה, מצלמות נגד מים, מצלמות AHD ומצלמות ראיית לילה, כאשר סוג המצלמות נקבע בהתאם לצרכי המיגון המותאמים לכל מבנה באופן פרטני.

מערכות אלו, מיועדות לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לאבזר את סביבת המגורים בה הוא מתגורר ו/או סביבת העבודה בה הוא פועל, במצלמות אבטחה היקפיות המהוות אמצעי מיגון יעיל שמטרתו תיעוד פשעים בזמן אמת. כמו כן, מצלמות האבטחה מיועדות לאילו מביניכם המעוניינים להבטיח לעצמם "שקט נפשי" במסגרת התקנת אמצעי התרעה בסביבת המגורים ו/או העבודה.

התקנת מערכות מצלמות אבטחה – כיצד ?

התקנה של מצלמות אבטחה בבקעת אונו הינו שירות מקצועי המיושם באמצעות חברות שונות העוסקות ומתמחות בהליכי תכנון, התקנה ותחזוקה של מערכות מצלמות אבטחה. שירות זה מיועד לכל סוגי המבנים המצויים בכל אחד מהיישובים המאכלסים את בקעת אונו, לרבות, מבני מגורים, דירות ובתים פרטיים, בתי עסק, מבני משרדים, מוסדות ציבור וכדומה, וזאת לצד שירותי התקנת מצלמות אבטחה בבקעת אונו בשטחים פתוחים כגון: גינות ציבוריות, פארקי שעשועים ומרחבים ציבוריים נוספים.

התקנת המערכות חייבת להיעשות בהתאם למטרות המיגון הנדרשות ללקוח, גודל המבנה ואופן תכנונו האדריכלי ופרמטרים תכנוניים נוספים הנבדקים על ידי נותני השירות בתחום התקנת מערכות מצלמות אבטחה.